مدیران خودروعصر اعتبار

در جلسه شورای مسکن استان قم مطرح شد;

ضرورت به اتمام رسیدن پروژه‌های مسکن مهر در استان قم

عصر ساختمان- مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم بر ضرورت به اتمام رسیدن پروژه‌های مسکن مهر در استان تاکید کردند.

ضرورت به اتمام رسیدن پروژه‌های مسکن مهر در استان قم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از تسنیم، جلسه شورای مسکن استان قم ظهر امروز در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد.

در این جلسه احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، استاندار قم، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.

محسن صبوری مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان قم در ابتدای این جلسه با اشاره به وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در استان اظهار کرد: در این استان چهل و سه هزار و  863 واحد در قالب مسکن مهر تعهد شده بود که سهم شهر قم از این پروژه‌ها، چهل و یک هزار و 320 واحد بوده و تاکنون سی و هشت هزار و  744 واحد مسکن مهر در این شهر افتتاح شده است.

وی ادامه داد: سهم شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان قم در طرح مسکن مهر دو هزار و 543 واحد بود که دو هزار و  33 واحد آن افتتاح و حدود 500 واحد باقی مانده است، پیشرفت فیزیکی محله‌های مسکن مهر در شهر قم بالا بوده، کار زیادی نمانده است و به زودی می‌توانیم مسکن مهر را در استان به پایان برسانیم.

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه این جلسه گفت: باید هر چه زودتر پروژه‌های مسکن مهر در استان قم به پایان برسد و نباید پیشرفت این پروژه‌ها لاک پشتی باشد، برای این کار از سوی وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌شود و مدیران استان قم هم باید پیگیر اتمام پروژه‌های مسکن مهر باشند.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در استان قم بالا است و این پروژه‌ها در این استان رو به اتمام است، تکمیل پروژه‌های مسکن مهر به نفع کشور و استان قم است، برخی از پروژه‌های ناتمام مسکن مهر در استان نازک کاری آن تمام شده است و باید تک تک این پروژه‌های ناتمام مورد بررسی قرار بگیرد.

مهدی صادقی استاندار قم هم در پایان این جلسه با اشاره به ضرورت دادن اختیاران به استان‌ها اظهار کرد: باید اختیار زمین به استان‌ها واگذار شود، اکنون قوانین و بحث‌های مدیریتی موجب مشکلاتی در اجرای پروژه‌ها شده است، مدیران باید از امکانات و اختیارات خود برای اجرای پروژه‌ها استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول سال‌های مدیریتی ام مشکل توسعه کشور را در قوانین و مدیران دیدم، اگر جدیت به خرج بدهیم، می‌توانیم مشکلات استان قم را حل کنیم و امیدوارم که مشکلات به سرعت حل شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی