مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار بیله‌سوار:

طرح هادی ۱۷ روستای شهرستان بیله‌سوار اجرا می‌شود

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: امسال اجرای طرحهای هادی ۱۷ روستای شهرستان بیله‌سوار با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برنامه‌ریزی شده است.

طرح هادی ۱۷ روستای شهرستان بیله‌سوار اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از تسنیم، آرام حلیم صبح امروز در بازدید از جدول‌گذاری روستای قره‌قاسملوی بیله‌سوار اظهار داشت: بیش از یک هزار و 200 متر از خیابانهای این روستا با همکاری دهیاری جدول‌گذاری شده است و برای تکمیل این پروژه یک میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه خواهد شد.

وی افزود: در راستای تقویت روشنایی معابر روستاهای بخش مرکزی بیله‌سوار حدود 100 دستگاه چراغ روشنایی با همکاری اداره برق و بخشداری مرکزی در روستاهای این بخش تا پایان امسال نصب خواهد شد که در این زمینه هماهنگیهای لازم انجام شده است.

حلیم گفت: برای طرح ساماندهی سه راهی گوگ تپه امسال  حدود 1میلیاردو 200میلیون ریال در نظر گرفته است و همچنین هدایت آبهای سطحی این محل که از معضلات متمادی و چندین ساله اهالی بوده، نیز با همکاری بنیاد مسکن و اداره راهداری شهرستان بیله سوارفع خواهد شد.

فرماندار شهرستان بیله‌سواربا اشاره به تجهیز دهیاریهای شهرستان به ماشین‌آلات مورد نیاز بیان کرد: در راستای تقویت دهیاریهای بخش مرکزی یک دستگاه مینی کمپرسی برای دهیاری بابک و یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی به دهیاری انجیرلو تا پایان امسال اختصاص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: امسال طرحهای هادی 17 روستای شهرستان بیله‌سوار با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی با احتساب پرداخت مطالبات در نظر گرفته شده است که بلافاصله بعد از پیمودن مراحل تنظیم موافقت‌نامه و انتخاب پیمانکار اجرا خواهد شد.

حلیم افزود: از سال 84 تا سال 95 مبلغ 58 میلیارد ریال در حوزه عمرانی شهرستان بیله‌سوار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تخصیص و هزینه شده است که 35 میلیارد این مبلغ در دولت یازدهم بوده که 62 درصد اعتبارات عمرانی بنیاد مسکن در دولت یازدهم بوده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: امسال تعداد 350 وام مقاوم‌سازی 200 میلیون ریالی با سود 5 درصد با همکاری بانکهای عامل در مناطق روستایی پرداخت خواهد شد که با انعقاد قرارداد، مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی در سطح شهرستان بالای 65 درصد افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: مناطق روستایی و عشایری تواناییها و قابلیتهای زیادی در بخش تولید و در کمک به تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی دارند که در صورت شناخت دقیق این قابلیتها و حمایت و کمک به رشد آنها، بدون شک می‌توانند نقش موثرتر و پررنگ‌تری در اقتصاد ملی داشته باشند و نیازهای کشور را در بخشهای دامداری و کشاورزی و حتی صنعتی برآورده کنند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار