مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار سنندج عنوان کرد;

برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در سنندج

عصر ساختمان- فرماندار سنندج گفت: آموزش‌های مهارتی در حاشیه شهرها و نواحی منفصل شهری بسیار اهمیت دارد چرا که توانمندسازی افراد بیکار موجب کاهش برخی حوادث و اتفاقات خواهد شد.

برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در سنندج
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از فارس، محمدابراهیم زارعی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن اشاره به موضوع سرشماری نفوس و مسکن، اظهار داشت: تمامی ارگان‌ها در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 با حضور پررنگ و فعال خود توانستند جزء استان‌های برتر در کشور باشیم.

زارعی با اشاره به پیشنهاد شورای مهارت و فناوری از سوی مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان کردستان، عنوان کرد: تشکیل شورای مهارت و فناوری پیشنهاد بسیار به جا و خوبی است اما در بحث آموزش باید به موضوع مداوم و به روز بودن آموزش توجه داشته باشیم.

فرماندار سنندج تصریح کرد: اکنون در تمام دنیا موضوع به روز بودن اطلاعات و دانش به یک امر بسیار مهم تبدیل شده و اگر اینگونه نباشد نمی‌توانیم کار موثری را انجام دهیم زیرا همواره کسانی در حوزه‌های مختلف مهارتی از ما سبقت خواهند گرفت.

وی افزود: بسیاری از جوانان تنها به استخدام در ادارات فکر می‌کنند و این نشان از یک آموزش نامناسب است زیرا جامعه به مهارت نیاز دارد و داشتن مهارت نیز مستلزم نیازسنجی، آموزش و کارآفرینی است.

زارعی با اشاره به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، تصریح کرد:  قطعا بخشی از اقتصاد مقاومتی آموزش‌های عملی و اقدام در زمینه اشتغال‌زایی بوده تا بتوان مشکل بیکاری جوانان را به طور کامل حل کرد.

وی گفت: آموزش‌های مهارتی در حاشیه شهرها و نواحی منفصل شهری بسیار اهمیت دارد چرا که توانمندسازی افراد بیکار موجب کاهش برخی حوادث و اتفاقات خواهد شد.

فرماندار سنندج اضافه کرد: برای داشتن اشتغال پایدار هر شخص باید از خود شروع کند زیرا توجه به تولیدات استان موجب خواهد شد تولیدکننده حمایت شده و برای ادامه کار ترغیب شود.

وی با اشاره به بحث انتخابات، اظهار داشت: ستادهای انتخاباتی تشکیل شده و دو انتخابات مهم شهر و روستا و ریاست جمهوری را در پیش داریم که امیدواریم تمامی ادارات در این زمینه همکاری لازم را با فرمانداری‌ها داشته باشند.

زارعی در ادامه تصریح کرد: مدیران به هیچ عنوان حق حمایت از کاندیدای مشخصی را ندارند و در صورت استفاده از امکانات دولتی، طبق قوانین با او برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: نقش ادارات در انتخابات ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری بوده و این حضور پررنگ موجب امنیت کشور خواهد شد.

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیرقانونی در محدوده شهرها و خارج از حریم شهرها، افزود: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم شهرها، رودخانه‌ها، سدها و مراتع کشاورزی باید به صورت جدی پیگیری شود و اگر شخصی این ساخت و سازها را مشاهده کرد حتما به ارگان‌های مربوطه گزارش دهد.

زارعی افزود: ساخت و ساز غیرقانونی موجب تخریب محیط زیست و منابع طبیعی خواهد شد و  دلیل این اقدامات ناآگاهی برخی افراد و یا سودجویی است که قطعا با برخورد جدی مواجه خواهند شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو