مدیران خودروعصر اعتبار

رییس شرکت عمران شهر جدید پرند:

تعاونی‌ها متقاضی ۷ هزار مسکن مهر بدون متقاضی در پرند

عصر ساختمان- رییس شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه در حال حاضر ۷ هزار مسکن مهر بدون متقاضی در پرند وجود دارد که برای ۸۰ درصد آن تعاونی‌ها تقاضای ثبت نام کرده‌اند، گفت: ایجاد دسترسی به مترو در قیمت مسکن مهر پرند تاثیر گذار خواهد بود و ارزش افزوده ایجاد می کند.

تعاونی‌ها متقاضی ۷ هزار مسکن مهر بدون متقاضی در پرند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از ایلنا، سیدعلی اکبر طاهری با بیان این که انصراف از مسکن مهر پرند بسیار محدود است، اظهار داشت: شاید تا کنون نزدیک به 200 الی 300 نفر از ثبت نام خود برای مسکن مهر پرند انصراف داده‌اند و معمولا از افرادی هستند که توان پرداخت سهم آورده خود را ندارند.

وی تاکید کرد: نهایت زمانی که طول می کشد تا آورده متقاضیانی که انصراف داده‌اند را پس بدهیم  بین یک ماه تا 45 روز است.

طاهری با بیان اینکه در حال حاضر 7 هزار واحد بدون متقاضی در مسکن مهر پرند وجود دارد که طبق مصوبه وزارت راه وشهرسازی قرار بر این است که این واحدها ساماندهی شوند، ادامه داد: بنا بر این تا کنون 80 درصد از متقاضیانی که برای ثبت نام این تعداد واحد مسکونی بدون متقاضی ثبت نام کرده‌اند در قالب تعاونی‌ها هستند و 20 درصد هم به طور انفرادی اقدام به ثبت نام کرده اند.

وی افزود: پس از احراز شرایط افراد، این واحدهای مسکونی بدون مقاضی به کسانی که واجد شرایط هستند، واگذار خواهد شد.

رییس شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این که واحدهای بدون متقاضی پراکنده هستند اما بیشترین این واحدها متعلق به فاز 4 مسکن مهر پرند است، گفت: این فاز قبلا در دست پیمانکاران خارجی بود اما به دلایلی به پیمانکار داخلی واگذار شد. البته از نظر موقیعت مکانی، این فاز شرایط خوبی دارد. مهم این است که بتوانیم بین پیمانکار، سازنده و خریدار و تعاونی‌ها مدیریت کنیم و با آنالیز قیمت، نرخ گذاری‌ها انجام شود.

وی همچنین درباره مترو پرند و تاثیر آن بر قیمت‌های مسکن مهر پردیس، اظهار داشت: رسیدن مترو به پرند به طور 100 درصدی بر روی قیمت‌های واحدهای مسکونی پرند تاثیر گذار خواهد بود.

طاهری ادامه داد: پرند برای ایجاد حمل و نقل عمومی قابلیت های بسیار خوبی دارد. دو شاخه اصلی اتوبان قم و اتوبان ساوه از این منطقه می گذرند و فرصت بسیار خوبی برای ساکنان این منطقه برای دستیابی به حمل و نقل عمومی ایجاد می کنند.

رییس شرکت عمران شهر جدید پرند اظهار داشت: در کنار آن دسترسی به قطار حومه‌ای ایجاد شده است که به دنبال دو خطه کردن این قطار حومه‌ای هستیم. دو خطه سازی قطار حومه ای 900 میلیارد تومان هزینه دارد که رییس جمهوری در سفری که این شهر داشت این مجوز را داد که راه آهن، کارفرمای پروژه شود و از عواید منابع داخلی خودمان برای این پروژه بتوانیم استفاده کنیم.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو