مدیران خودروعصر اعتبار

۱۱ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در هشتگرد

عصر ساختمان- مدیرعامل شهر جدید هشتگرد گفت که در این شهر ۱۱هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی وجود دارد، در حالی که برای این واحدها ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات در بانک مسکن در نظر گرفته شده است.

۱۱ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در هشتگرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از ایرنا، سید شمس میریان  در نشست بررسی مشکلات واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد که با حضور معاون امور عمرانی استاندار البرز و فرماندار ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه مسکن مهر به وسیله چند دستگاه دولتی ساخته شده، اگر دستگاه های خدمات رسان ومتولی همکاری نکنند ما در رسالت خود دچار مشکل خواهیم شد.

 میریان تصریح کرد: 20 هزار واحد مسکن مهر این شهر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما خدمات زیر بنایی ندارد.

وی گفت: بنا بر برآورد هزینه اجرایی خدمات زیربنایی که در کار گروه دولت رسیدگی و به تصویب رسیده بود، 60 هزار میلیارد ریال اعتبار به مسکن مهر کل کشور تخصیص یافت تا وزارت نیرو خدمات زیربنایی آنرا انجام دهد، اما تنها 3 هزار میلیارد ریال به وزارت نیرو پرداخت شد و به تازگی 10 هزار میلیارد ریال دیگر تصویب شده که 8هزار میلیارد به وزارت نیرو و 2 هزار میلیارد ریال به وزارت راه و شهرسازی پرداخت شود تا خدمات زیربنایی را ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: به دلیل نبود خدمات زیربنایی 100 میلیارد ریال نیز انصرافی مسکن مهر در این شهر وجود دارد و باید ازطریق سامانه مسکن مهر این مبالغ بازگردانده شود.

وی گفت: مسکن مهر شهرجدید هشتگرد نگاه ویژه دولت را می طلبد و باید توجه خاصی به این شهر گردد.

میریان در ارتباط با تخصیص آب سد طالقان به این شهر نیز گفت: 1250 متر خط لوله گذاری برای انتقال آب سد طالقان نیاز است که یک سوم آن در اراضی شهر جدید هشتگرد و مابقی غیر مالکیت دولت بوده که امید است بدون اعمال ماده 9 تملک نموده و اصلی ترین نیاز مسکن مهر تامین شود.

وی تصریح کرد: با رفع گره کاری ما و شهرداری کرج در محدوده پل حصارک مترو تا سه ماهه اوایل سال آینده به بهره بر داری خواهد رسید که در این صورت با سیل اسکان متقاضیان مسکن مهر هم مواجه خواهیم شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو