مدیران خودروعصر اعتبار

معاون عمرانی استاندار خبر داد:

برنامه‌ریزی برای جابه‌جایی ۳ هزار خانه مسکونی نامناسب در شهر تبریز

عصر ساختمان- معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به این که ۳ هزار خانه مسکونی نامناسب در تبریز وجود دارد، گفت: همه این خانه‌ها نیاز به جابه‌جایی دارند و در موقعیت مناسبی نیستند.

برنامه‌ریزی برای جابه‌جایی ۳ هزار خانه مسکونی نامناسب در شهر تبریز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از فارس، محمدصادق پورمهدی در چهارمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری محدوده‌ها و محلات هدف استان، اظهار کرد: برای جابه‌جایی 3 هزار خانه ناکارآمد در تبریز، تاکنون 171 خانه مسکونی جدید احداث شده است که بعد از رفع موانع آنها تحویل داده می‌شوند و برای احداث بقیه واحدها نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها با در نظر گرفتن مشوق‌هایی در صدور پروانه‌ها و عوارض سعی دارند تا مردم را برای جابه‌جایی از خانه‌های ناکارآمد تشویق کنند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به محدودیت‌‌های اعتباری دولت، همکاری و سخت‌کوشی همه دستگاه‌های اجرایی را برای تحقق اهداف ستاد بازآفرینی پایدار شهری ضروری دانست و گفت: این با رویکردی جدید فعالیت می‌کند.

پورمهدی افزود: این ستاد در گذشته فقط به مباحث مربوط به فضاهای کالبدی شهرها می‌پرداخت، اما در حال حاضر توانمندسازی و رسیدگی به مسائل اجتماعی و مشکلات ساکنان شهرها از اهداف این ستاد است.

وی بیان کرد: احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های ناکارآمد شهری از جمله اهداف این ستاد است که برنامه‌ریزی‌هایی در این خصوص انجام شده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی