مدیران خودروعصر اعتبار

نجات ساکنان از میان دود و آتش;

مهار آتش سوزی زیرزمین ساختمان مسکونی در خیابان خاوران

عصر ساختمان- آتش سوزی زیرزمین یک ساختمان مسکونی دو طبقه مملو از لوازم مشتعل با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

مهار آتش سوزی زیرزمین ساختمان مسکونی در خیابان خاوران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 99 و 113 را ساعت 1:00 بامداد روز گذشته به خیابان خاوران، خیابان شهید امیرسلیمانی اعزام کرد.

عباس شاطرمعصوم فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: قسمت زیرزمین یک ساختمان مسکونی دو طبقه مملو از لوازم مشتعل، آتش گرفته و دود بسیار غلیظی راهروها و طبقات ساختمان مسکونی را در بر گرفته بود.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی وارد زیرزمین شدند و در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی خود را به راهروها و طبقات بالایی ساختمان رساندند و تعدادی از ساکنان که در دود غلیظ گرفتار شده بودند را به سلامت از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

وی در پایان گفت: نیروهای آتش نشانی پس از تخلیه اجناس سوخته و ایمن سازی، محل حادثه را تحویل مالک ساختمان دادند و مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی