مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل شرکت عمران پردیس خبر داد:

متقاضیان منتظر خبرهای افزایش وام مسکن مهر باشند

عصر ساختمان- مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه در فاز ۸ بیش از هزار واحد به متقاضیان تحویل داده خواهد شد گفت: در ششم دی ماه جلسه ویژه ای در بانک مرکزی مبنی بر افزایش مبلغ وام مسکن مهر تشکیل خواهد شد ولی از رقم و جزئیات آن اطلاعی در دست نیست.

متقاضیان منتظر خبرهای افزایش وام مسکن مهر باشند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از میزان، سعید غفوری در برنامه روی خط خبر شبکه خبر در خصوص جزئیات افتتاح فاز 8 مسکن پردیس گفت: با همکاری متقاضیان ومسئولین مسکن مهر فاز8 به زودی به اتمام خواهد رسید و با تکمیل خدمات روبنایی و زیر بنایی واحدها به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

وی در این باره ادامه داد: برای تکمیل فاز 8 مسکن پردیس سه پیمانکار مشغول به کار شده اند و در این بخش بالغ بر هزار واحد در فاز اول به متقاضیان تحویل داده خواهد شد که خوشبختانه تمامی خدمات چون شبکه های آب،‌برق،‌گاز برای تحویل این واحدها فراهم است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه در هفته گذشته چندین واحد به متقاضیان تحویل داده شد گفت: در هفته دولت چندین هزار واحد از مسکن مهر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به صورت نمادین به متقاضیان تحویل داده شد.

وی در توضیح علت عدم سکونت متقاضیان در واحدهای تحویل داده شده بیان کرد: مشکل برخی از این واحدها تکمیل نبودن خدمات روبنایی وزیربنایی چون راه اندازی نشدن آسانسور و بلوک های اطراف واحدها بوده که به زودی این مشکلات نیز با همکاری متقاضیان و تکمیل آوردهایشان و همچنین همکاری بانک مرکزی برای افزایش وام مسکن مهر برطرف خواهد شد.

غفوری با بیان اینکه در حال مذاکره با بانک مرکزی برای افزایش وام مسکن مهر هستیم گفت: ششم دی ماه جلسه ای در بانک مرکزی مختص وام مسکن مهر تشکیل خواهد شد که امیدواریم با همکاری بانک مرکزی اتفاقات خوبی برای متقاضیان مسکن مهر رخ دهد ولی در مجموع از میزان افزایش مبلغ وام هیچ اطلاعی نداریم و هر چه در این جلسه رقم بخورد به نفع متقاضیان خواهدبود.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس در پاسخ به این سوال مبنی بر موضوع ایجاد سود مشارکت در کنار سهم آورنده که داستان جدید بانکها است توضیح داد: موضوع سود اوراق مشارکت که در حین تحویل دفترچه پرداخت اقساط به متقاضیان گفته می شود موضوعی است که باعث ایجاد نارضایتی بیشتر در میان متقاضیان مسکن مهر شده است و ما نیز با این موضوع مخالف هستیم و امیدواریم بانک مرکزی نیز در جهت رفع این مشکل همکاری های لازم را انجام دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بعد ازاتمام فاز 8 مسکن پردیس فاز 9 قدیم بعد از سه سال فاز 5و سپس ‌ فاز 11تکمیل و واحدها به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی