مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتاق تعاون استان همدان:

۱۰۹ شرکت تعاونی حوزه مسکن در همدان فعالیت دارند

عصر ساختمان- همدان - رئیس اتاق تعاون استان همدان از فعالیت ۱۰۹ شرکت تعاونی حوزه مسکن در همدان خبر داد و گفت: این تعاونی ها در قالب ۴۲۷ بلوک مشغول فعالیت هستند

۱۰۹ شرکت تعاونی حوزه مسکن در همدان فعالیت دارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازخبرگزاری مهر، خبرگزاری مهر، رحمان نادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 109 شرکت تعاونی در حوزه مسکن در همدان در قالب 427 بلوک مشغول به فعالیت است، گفت: در حال حاضر 8 هزار و 414 واحد مسکن توسط این تعاونی ها ساخته شده و 190واحد نیز در حال ساخت است.

وی گفت: 118 واحد آماده واگذاری است و 7 هزار و 639 واحد نیز فروش اقساطی داشته‌اند.

نادی بابیان اینکه تحویل 8 هزار و 96 واحد نیز قطعی شده و متقاضیان در آنها ساکن شده‌اند، گفت: در شهرستان همدان 4 هزار و 452 واحد مسکن مهر احداثی در قالب 70 شرکت تعاونی وجود دارد.

نادی اظهار داشت: تاکنون 4 هزار و 251 واحد مسکن مهر در همدان تحویل متقاضیان داده شده و 11 واحد نیز آماده تحویل است.

وی با بیان اینکه 190 واحد در شهر همدان در حال ساخت است، ادامه داد: 4 هزار و 307 واحد فروش اقساطی داشته‌اند که در قالب 236 بلوک بوده است.

نادی پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر شهر همدان را 97 درصد عنوان کرد و گفت: متقاضیان مسکن مهر عمدتاً کسانی هستند که وضع مالی مناسب و اشرافیت به قانون ندارند و با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

وی عنوان کرد: برای حل مشکلات آنان مرکز داوری در اتاق تعاون استان با حضور 9 داور تشکیل و در این رابطه تاکنون 200 فقره داوری و حل اختلاف انجام شده است.

رئیس اتاق تعاون استان همدان لزوم آماده‌سازی و محوطه‌سازی مسکن مهر، مطالبه حق‌الزحمه مهندسان ناظر، حق الاجاره زمین‌ها و انشعابات برق و گاز را از جمله مشکلات این واحدها عنوان کرد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی