مدیران خودروعصر اعتبار

پروژ‌ه‌های عمرانی و شهری در کرج افتتاح شد

عصر ساختمان- مراسم افتتاح ادامه بلوار شهید دشتبان‌زاده کرج (دانش شرقی) واقع در منطقه ۴ شهرداری کلانشهر کرج با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال و پارک الغدیر واقع در آق‌تپه با مساحتی بالغ بر ۲۳۰۰۰ متر مربع امروز در کرج انجام شد.

پروژ‌ه‌های عمرانی و شهری در کرج افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازتسنیم، علی ترکاشوند در مراسم افتتاح ادامه بلوار "شهید دشتبان‌زاده" که پیش‌از ظهر امروز در منطقه فاز 4 مهرشهر کرج انجام شد، اظهار داشت: به منظور احداث ادامه بلوار شهید دشتبان‌زاده کرج (دانش شرقی) واقع در منطقه 4 شهرداری این کلانشهر بالغ بر 22 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

وی افزود: احداث بلوار به طول 800 متر و ایجاد فضای‌سبز در حاشیه بلوار به مساحت 20 هزار مترمربع از جمله اقداماتی است که در طرح عمرانی ادامه بلوار دانش انجام شده است؛ اجرای بیش از 6 هزار و 500 متر عملیات جدول‌گذاری، هزار و 400 مترمربع پیاده‌روسازی، 25 هزار مترمکعب خاک‌برداری و نصب 900 متر نرده نیز از اهم فعالیت‌های عمرانی محقق شده در پروژه مذکور است.

شهردار کرج تصریح کرد: حجم عملیات زیرسازی در پروژه ادامه بلوار دانش 5 هزار و 500 مترمکعب بوده و برای احداث این بلوار دو هزار و 800 تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.

ترکاشوند ادامه داد: کاشت هزار و 450 اصله نهال، 3 هزار و 500 مترمربع  درختچه، 29 هزار مترمربع گونه‌های پوششی و 75 مترمربع گونه‌های فصلی نیز اجرایی شده است؛ سیستم آبیاری قطره‌ای هم برای نگهداری از فضای سبز  ایجاد شد.

پارک الغدیر در کرج افتتاح شد

 همچنین در مراسم دیگری صبح امروز با حضور شهردار کرج، شهردار منطقه 4 کرج و جمعی از مردم، پارک الغدیر واقع در آق‌تپه خیابان چهارم غربی به بهره‌برداری رسید.

پارک الغدیر با مساحتی بالغ بر 23000 متر مربع در مدت 20 ماه به بهره‌برداری رسید.

در این پارک 33 عدد ست ورزشی، 3 عدد میز پینگ پنگ، 9 عدد برج نوری 9 و 12 متری، 40 عدد پایه‌های چراغ کوتاه 5 متری، مبلمان شهری و سایر امکانات رفاهی نصب شده است که به این فهرست باید کاشت بیش از یک هزار اصله درخت و بیش از 100 مترمربع گل‌کاری فصلی را نیز اضافه کرد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو