مدیران خودروعصر اعتبار

سقوط مرگبار نصاب آسانسور

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه سقوط مرگبار در چاهک آسانسور خبر داد و گفت: در این حادثه متاسفانه نصاب ۲۵ ساله جان خود را از دست داد.

سقوط مرگبار نصاب آسانسور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازخبرگزاری مهر، درباره جزییات این حادثه مرگبار گفت: ساعت 11:55 حادثه سقوط در چاهک آسانسور واقع در خیابان دیباجی جنوبی، خیابان جوزی به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای 2 ایستگاه به محل اعزام شدند.

به گفته ملکی، در یک ساختمان 5 طبقه در حال ساخت 2 نصاب آسانسور (پدر و پسر) در حال کار بر روی دهانه چاهک بودند که پسر 25 ساله به علت شکستن تخته در زیر پایش، از طبقه پنجم به چاهک آسانسور سقوط کرد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت جوان 25 ساله را از چاهک خارج و تحویل عوامل اورژانس می دهند که متأسفانه با بررسی های انجام شده، فوت وی از سوی تکنسین های اورژانس حاضر در محل حادثه تایید شد و جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه متأسفانه پدر این جوان 25 سال نیز دچار شوک زدگی شد، گفت: توصیه می شود که افرادی که در ارتفاعات کار می کنند، خود را با طناب به گیره‌های امن متصل کنند تا در صورت اتفاق این چنینی، امنیت جانیشان حفظ شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی