مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران:

اجرای ۵ هزار میلیارد پروژه راهسازی در استان تهران

عصر ساختمان- مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به وضعیت پروژه‌های راهسازی و مسکنی این استان اظهار داشت: در حال حاضر ۵ هزار میلیارد پروژه راهسازی در این استان در حال ساخت است و همچنین پرونده مسکن مهر اندیشه و مسکن ویژه به زودی بسته می‌شود.

اجرای ۵ هزار میلیارد پروژه راهسازی در استان تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازایلنا، محمدنادر محمدزاده در نشست خبری حاشیه نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر در استان تهران 5 هزار میلیارد تومان پروژه راهسازی در حال اجرا است ، گفت: هزار میلیارد تومان از این پروژه‌ها در حوزه کاری اداره راه و شهرسازی تهران و 4 هزار میلیارد تومان آن در حوزه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل است.

وی افزود: مسئول ساخت دو پروژه کمربندی جنوبی تهران و آزادراه تهران – شمال شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل است.

محمدزاده با اشاره به پروژه‌های مهم اداره راه و شهرسازی استان تهران گفت: کمربندی اسلامشهر ، کمربندی پارک دشت و کمربندی ورامین از پروژه‌های مهم راهسازی استان تهران هستند.

وی همچنین با اشاره به پروژه‌های مسکنی  اداره راه و شهرسازی استان تهران گفت: ساخت 320 هزار واحد مسکن مهر در تهران شروع شد که این تعداد واحد مسکونی در شهرهای جدید ، شهرهای زیر 25 هزار نفر و شهرهای بالای 25 هزار نفر هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به وضعیت ساخت این پروژه‌ها گفت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر 92 هزار واحد تکمیل شده و از 101 هزار واحد دیگر 9 هزار آن تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدزاده با اشاره به پروژه‌های مسکنی در پرند گفت: از 95 هزار واحد مسکونی در پرند 60 هزار واحد تحویل و 35 هزار واحد مراحل نهایی را طی می‌کند. همچنین 25 هزار واحد پرند در همین دولت تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه از 74 هزار واحد مسکونی در پردیس 14 هزار واحد تحویل شده است، اظهار کرد: 40 هزار واحد تکمیل شده اما خدمات زیربنایی ندارد.

وی همچنین گفت: مسکن مهر اندیشه در دهه فجر اتمام و پرونده آن بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه در یک و نیم سال گذشته به ازای هر نفر 2.5 متر مربع اراضی در اختیار خدمات عمومی قرار داده‌ایم ، گفت: 3 هزار میلیارد تومان پرونده حقوقی برای دفاع از حقوق بیت المال در جریان داریم.

وی همچنین در باره پروژه مسکن ویژه تهران گفت: در حال حاضر بیش از 95 درصد واحدهای مسکن ویژه ویژه تهران تهیه شده و 5 درصد باقیمانده در دهه فجر تکمیل می‌شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار