مدیران خودروعصر اعتبار

۱۲ جزیره ای که به فروش می رسند+تصاویر

عصر ساختمان: خرید و فروش جزایر در جهان یکی از تفریحات ثروتمندها می باشد و کمتر میلیاردی را پیدا می کنید که جزیره اختصاصی نداشته باشد.

۱۲ جزیره ای که به فروش می رسند+تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازخبرگزاری میزان، خرید و فروش جزایر در جهان یکی از تفریحات ثروتمندها می باشد و کمتر میلیاردی را پیدا می کنید که جزیره اختصاصی نداشته باشد.

بساری از این جزایر در بازار املاک کمتر از 1 میلیون دلار قیمت دارند و علاوه بر طبیعت بکر آنها ساختمان های زیبایی هم برای سکونت در آن ساخته شده است.

در ادامه مشخصاتی از 12 جزیره در فهرست فروش یکی از این بازارهای املاک را مشاهده می کنید.

1.جزیره مرجانی نیزار وحشی در سواحل باستیمنتو پاناما در امریکای مرکزی که 360هزار دلار قیمت گذاری شده است. این جزیره در مجموع 3.4 هکتار با ساختمان های متعدد بر روی آن و قابل دسترسی هوایی می باشد.

2.جزیره اختصاصی آندورس در باهاما با ویلایی 2خوابه با دو حمام با زمینی به مساحت 2.2 هکتار که 525 هزار دلار قیمتگذاری شده است.

3.نوکودارو جزیره ای نزدیک فیجی در اقیانوس آرام جنوبی است که با 46 هکتار توسط آب های شفاف و زلال فوق العاده احاطه شده  و مناسب برای غواصی و ماهیگیری است. قیمت این جزیره توافقی است.

4.لوانگو جزیره ای 5 هکتاری در جزایر ویرجین در ایالات متحده است که با هلی کوپتر تنها 10 دقیقه فاصله از فرودگاه سیریل در سنت توماس دارد. قیمت آن توافقی ثبت شده است.

5. جزیره کوچک ایگوانا یک جزیره اختصاصی در سواحل نیکاراگوئه است که با مساحت 5 هکتاری، 750 هزار دلار قیمتگذاری شده است. ویلای موجود در آن دارای 3 اتاق خواب همراه 2 حمام است.

6.مجمع جزایر ماووا با مجموع مساحت 42 هکتار در نزدیکی فیجی واقع شده است که بین 75 تا 125 هزار دلار قیمتگذاری شده اند.

7. ماهیگیری، غواصی، قایقرانی در سواحل این جزیره 1.4 هکتاری در بلیز واقع در سواحل شرقی آمریکای مرکزی در نزدیکی هندوراس لذت بخش خواهد بود. در حال حاضر 250 هزار دلار برای آن گفته شده است.

8.با 297 هزار دلار می توانید این جزیره 1.8 هکتاری در سواحل آلاسکا را خریداری کنید.

9.جزیره 1.4 هکتاری ددمن در سواحل مرجانی بلیز هندوراس از بهترین نقاط برای برای صید ماهی های استخوانی و ماهیگیری می باشد. این جزیره 299هزار دلار قیمت گذاری شده است.

10.تاهیفیفا جزیره ای در مجمع جزایر تونگا در اقیانوس آرام جنوبی به مساحت 1.1 هکتار با سواحل شنی سفید و زیبا است که 310 هزار دلار قیمت گذاری شده است.

11.جزیره مروارید صورتی با مساحت 2.5 هکتار در اقیانوس آرام جنوبی است که با داشتن یک خانه بزرگ در وسط آن، 500 هزار دلار قیمت گذاری شده است.

12. اما در این لیست جزیره ای با قیمت خیلی بیشتر یعنی 11.5 میلیون دلار هم وجود دارد. این جزیره معروف به جزیره صخره خواهر شرقی در سواحل فلوریدا قرار دارد که دارای یک ویلای بزرگ با 3 اتاق خواب، دوحمام، یک سالن پذیرایی بزرگ و محلی برای فرود هلی کوپتر است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار