مدیران خودروعصر اعتبار

احداث بزرگترین پروژه آکواریوم کشور در منطقه آزاد انزلی

عصر ساختمان- مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی از احداث بزرگترین پروژه آکواریوم کشور با سرمایه‌گذاری خارجی در این منطقه خبر داد.

احداث بزرگترین پروژه آکواریوم کشور در منطقه آزاد انزلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مهندس «رضا مسرور» از آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگترین پروژه آکواریوم و باغ خزندگان کشور با سرمایه‌گذاری خارجی در راستای ایجاد و توسعه زیر ساخت‌های تفریحی و گردشگری منطقه آزاد انزلی در ماه آینده خبر داد.

وی با بیان این‌که طرح احداث این مجموعه تفریحی – گردشگری که با ایده‌ای نو و خاص طراحی شده است شامل بزرگترین آکواریوم و باغ خزندگان کشور، شهربازی سرپوشیده، سینماهای چند بعدی، سوئیت‌های اقامتی، تونل اکواریم و بخش‌های تجاری و خدماتی در منطقه آزاد انزلی احداث خواهد شد، افزود: بخش خاصی در این آکواریوم به ماهیان و آبزیان دریای خزر به‌عنوان آکواریوم تخصصی دریای کاسپین اختصاص داده شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به این‌که این طرح در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان منطقه آزاد انزلی در جهت توسعه فضا و اماکن گردشگری و تفریحی و در نهایت تحقق معرفی و اهداف منطقه به قطب گردشگری شمال کشور در سالجاری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: با جذب سرمایه‌گذار مربوطه که تجربه ساخت، راه‌اندازی و بهره‌برداری از چندین پروژه مشابه در کشور و خارج از کشور دارد امید است که طرحی نو، متفاوت و در عین حال بسیار جذاب برای گردشگران راه‌اندازی شود.

مسرور در خصوص زمانبندی مراحل  اجرای این طرح سرمایه‌گذاری خارجی تصریح کرد: با انجام مراحل اداری، مجوزهای مرتبط با اجرای پروژه صادر شده است و این طرح در ماه‌های آینده وارد فاز عملیاتی شده که امید است فاز نخست آن یعنی بخش اکواریوم زودتر از موعد مقرر راه‌اندازی شود.

وی یادآور شد: با توجه به ورود سالیانه بیش از 3 میلیون گردشگر صرفاً به فاز تجارت و گردشگری منطقه هم‌چنین موقعیت بسیار مناسب این طرح منحصر بفرد که در مجاورت با ساحل، مرکز تفریحات دریایی، باغ پرندگان و مجتمع‌های تجاری که همواره مورد استقبال فراوان بازدیدکنندگان قرار دارد، می‌توان طرح بزرگترین آکواریوم و باغ خزندگان کشور در منطقه آزاد انزلی را یکی از مهم‌ترین طرح‌های گردشگری در ایران قلمداد کرد.

مسرور یادآور شد: سازمان منطقه آزاد انزلی با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی و ارائه خدمات و تسهیلات متنوع موجبات ماندگاری هرچه بیشتر گردشگران در منطقه را فراهم کرده و زمینه رونق و افزایش فرصت‌های شغلی در صنعت گردشگری برای جوانان منطقه را مهیا کرده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار