مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل ثبت اسناد استان سمنان

۱۰۰۰ سند ملکی در استان سمنان ثبت شد

کاهش ۴۱ درصدی ثبت املاک

عصر ساختمان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان با بیان اینکه ۹۹۳ سند ثبتی املاک در استان طی سال جاری به ثبت رسیده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از کاهش ۴۱درصدی برخوردار است.

۱۰۰۰ سند ملکی در استان سمنان ثبت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، ولی الله عبدی کمیشانی ظهر دوشنبه در خلال آئین معارفه رئیس ثبت اسناد دامغان به میزبانی موسسه خیریه 14معصوم این شهر ضمن بیان اینکه ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان های استان سمنان از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیارد و 593 میلیون و 340هزار تومان از محل پرونده های تشکیلی در حوزه اجرا درآمد داشته اند، ابراز داشت: در بحث کسب در آمد و در حوزه اجرا نیز متاسفانه درآمدهای این اداره کل در سال جاری نسبت به سال گذشته از کاهش 47درصدی برخوردار است به گونه ای که در سال گذشته میزان درآمد ادارات تابعه رقمی معادل هشت میلیارد و 734میلیون و 379هزار تومان بود.

وی همچنین به صدور اسناد مالکیت صادره ساماندهی شده در استان سمنان توسط ادارات ثبت اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 825 فقره اسناد مالکیت در سطح استان صادر و ساماندهی شده که از این لحاظ اما رشد 84درصدی را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

بانک ها 56 میلیارد تومان طلب خود را از طریق ثبت وصول کردند

مدیرکل ثبت اسناد استان سمنان از وصول 56 میلیارد تومانی بانک های استان از توقیف املاک خبر داد و گفت: مطالبات معوقعه بانک های استان از بدهکاران در طی هشت ماهه نخست سالجاری رقمی معادل 56میلیارد و 622 میلیون و 879 هزار تومان بوده که از طریق اجرای ثبت وصول شده است.

کمیشانی افزود: همچنین میزان وصول مطالبات بانک ها از بدهکاران بانکی از طریق اجرای ثبت طی سال گذشته رقمی معادل 22میلیارد و 565میلیون و 377هزار تومان بوده که این رقم میزان وصولی نسبت به سال گذشته از رشد 150 درصدی برخوردار و همچنین در بحث وصول مطالبات بانک ها از بدهکاران بانکی از طریق اجرای ثبت در طی سال های 93 تا 95 دارای رشد 69 درصدی بوده است که فقط در هشت ماه نخست سال جاری این میزان نسبت به سال قبل 151 درصد رشد را نشان می دهد.

وی بیان داشت: تعداد اسناد مالکیت صادره در بحث موقوفات در استان سمنان طی هشت ماهه امسال 143 فقره بوده که این آمار نسبت به 135 فقره سال 94 از رشد شش درصدی برخوردار است و از سوی دیگر تعداد اسناد مالکیت صادره دولتی در سطح استان از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 118 فقره بوده که این میزاندر سال گذشته یک هزار و 999 فقره گزارش می شود که این رقم نیز از کاهش 44 درصدی خبر می دهد.

در استان سمنان 76 دفترخانه ثبت اسناد رسمی، 25 دفترخانه ثبت واقعه ازدواج و پنج دفترخانه ثبت واقعه طلاق تحت نظارت اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان فعالیت دارند.

در پایان این مراسم و با حکم مدیرکل ثبت اسناد استان سمنان، ابراهیم غفاری جایگزین علی اصغر دربانی به عنوان رئیس اداره ثبت اسناد شهرستان دامغان شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار