مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل کاشی و سرامیک فخار رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار عصرساختمان مطرح کرد:

صنعت ساختمان قشم، پرشتاب درحال توسعه

عصر ساختمان- معمار زاده مدیریت شرکت کاشی فخار با اشاره به توسعه و افزایش ساخت و ساز در قشم سومین نمایشگاه ساختمان قشم را فرصتی مناسب برای حضور و معرفی محصولات جدید شرکت فخار عنوان کرد و گفت: مدتی است که نگاه ویژه ایی به صنعت ساخت و سازدر قشم شده است و پتانسیل های زیادی در این جزیره زیبا برای سرمایه گذاری در حوزه مسکن و ساختمان وجود دارد.

صنعت ساختمان قشم، پرشتاب درحال توسعه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، معمار زاده رونمایی از محصولات جدید این شرکت را یکی از اهداف حضور در این رویداد دانست و افزود: ما در مرحله تولید سرامیک های پرسلانی هستیم و این محصول نوین را در سایز های مختلفی ارائه خواهیم داد. تعدد ساختمان های لوکس در این جزیره زیبا پتانسیل فروش کاشی های لوکس را افزایش می دهد و ما هم در این خصوص اقداماتی برای بروز رسانی محصولات لوکس در نمایندگی های فروش قشم انجام داده ایم.
    معمار زاده تعدد کارگاه های تولیدی و ارائه جنس های بی کیفیت با قیمت پایین را یکی از مهمترین مشکلات این صنعت دانست و ادامه داد: کارخانه های کوچک زیادی در چند سال اخیر با تولیدات بی کیفیت میانگین قیمتی محصولات را کاهش داده اند که با توجه به هزینه بالای تولید این امر ضربه بزرگی به این صنعت وارد می کنند. با توجه به هزینه های بالای تولید کاشی و سرامیک برخی از تولید کنندگان برای جبران هزینه های خود از کیفیت می کاهندکه در نهایت به ضرر مصرف کننده تمام خواهد شد. برای جلوگیری از این مشکلات نظارت را روی کالاها بیشتر کنند.
    وی راه حل دیگر این موضوع مهم را همبستگی در بین فعالان دانست و در این باره گفت: تولید کنندگان باید در کنارهم کیفیت محصولات خود را بالا برده و جلوی تولید محصولات بی کیفیت را بگیرند. شرکت در نمایشگاه ها میتواند تاثیر بسزایی در ایجاد همبستگی و ارائه راهکارهای مختلف در بین فعالان صنف باشد.
    مدیرعامل کاشی فخار با اشاره به سابقه فعالیت کاشی فخار افزود: ما از بدو تاسیس شرکت هر روزه سعی در افزایش کیفیت محصولات خود داشته ایم. مشتریان و فعالان صنعت کیفیت محصولات ما مطمئن هستند و این امر باعث شده هر روز اعتماد فعالان این صنعت به برند فخار افزایش پیدا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار