مدیران خودروعصر اعتبار

طرح استانداردسازی تاسیسات و هتل‌های استان فارس سریع‌تر اجرا شود

عصر ساختمان- معاون سازمان میراث فرهنگی گفت: طرح استاندارسازی هتل‌ها و تاسیسات گردشگری استان فارس باید روند اجرایی سریع‌تری داشته باشد.

طرح استانداردسازی تاسیسات و هتل‌های استان فارس سریع‌تر اجرا شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم،  مرتضی رحمانی موحد در نشست هم‌اندیشی فعالان بخش خصوصی گردشگری اظهار داشت: استانداردسازی تاسیسات و خدمات گردشگری حق‌الناس صنعت گردشگری است و هر چه سریع‌تر باید هتل‌های استان فارس در پروسه استانداردسازی قرار گیرند.

    وی افزود: هتل‌هایی که در فهرست استانداردسازی قرار گرفته‌اند و یا استاندارد شده‌اند نرخ پیشنهادی خود را به جامعه هتلداران استان ارائه دهند تا براساس دستورالعمل ابلاغی پس از تایید تشکل استانی و تصویب اداره کل استان اجرایی شود.

    معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه آموزش‌های تخصصی در حوزه گردشگری و صنعت هتلداری باید اجرایی‌تر شود گفت: آموزش نوعی سرمایه‌گذاری است و در حوزه گردشگری یک ضرورت به شمار می‌رود.

    تشکیل هسته‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی در دانشگاه‌ها

    مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: هسته‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و قرارگاه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی در نواحی بسیج دانشجویی تشکیل شود.

    داود گودرزی در دوره عرضی و توجیهی کادر نواحی بسیج دانشجوبی منطقه 3 کشور که به میزبانی بسیج دانشجویی استان فارس در شیراز برگزار شد اظهار داشت: مسئولان و مدیران نواحی بسیج دانشجویی ارتباط و تعامل تشکیلاتی قوی با هم داشته باشند.

    مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: برخی افراد و جریانات به دنبال ایجاد فضای دو قطبی در کشور به ویژه در دانشگاه‌ها و 16 آذر امسال بودند اما بسیج دانشجویی در 16 آذر پاسخ محکمی به آنها داد چرا که این تشکل دانشجویی برنامه‌های خوب و گسترده‌ای را به صورت کمی و کیفی برگزار کرد و موضع‌گیری‌های شایسته، انقلابی و به هنگام داشت.

    گودرزی با بیان اینکه ملت ایران از آمریکا متنفر است، به پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در حلب اشاره و آن را بزرگ  توصیف کرد و گفت: نتایج مذاکرات و تعامل با غرب از طرفی و ایستادگی و مقاومت از طرف دیگر مرور و بررسی شود.

    مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر تشکیل هسته‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و قرارگاه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی در نواحی بسیج دانشجویی گفت: قرارگاه دانشجویی شهید زین‌الدین در نواحی، امور جنبشی، مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی را دنبال کند.

    دوره عرضی و توجیهی کادر نواحی بسیج دانشجویی منطقه 3 کشور برگزار شد

    اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این دوره اظهار داشت: هماهنگی، هم‌گرایی کادر نواحی بسیج دانشجویی نسبت به ماموریت‌های تخصصی و هم‌فکری برای برطرف کردن موانع موجود در راستای اجرای ماموریت‌های تخصصی و ایجاد انسجام تشکیلاتی برای رسیدن به اهداف سازمانی در مسیر و اعتلای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از اهداف برگزاری دوره عرضی و توجیهی نواحی بسیج دانشجویی منطقه 3 کشور است.

    وی با بیان اینکه مخاطبان این برنامه مسئولان نواحی، مدیران فرهنگی، تعلیم و تربیت، بررسی و تحلیل، علمی، جهادی، فضای مجازی، خواهران، تشکیلات و امور دانشگاه‌ها، طرح و برنامه و دبیران قرارگاه شهید زین‌الدین هستند بیان کرد: این نشست یک روزه شامل همایش تجمیعی و کمیسیون‌های تخصصی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو