مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی:

اجلاسیه شهرداران شهرهای آسیایی در ایران برگزار می‌شود

عصر ساختمان- رئیس انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری اجلاسیه شهرداران شهرهای ساحلی آسیا در ایران با محوریت گردشگری ورزشی خبرداد.

اجلاسیه شهرداران شهرهای آسیایی در ایران برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، رضا خوش‌سرور در پایان نخستین دوره کشوری آموزش راهنمایان گردشگری ورزشی سطح سه که به‌میزبانی کمیته گردشگری ورزشی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این اجلاسیه اواخر بهمن‌ماه یا اوایل اسفندماه امسال در نوشهر مازندران با هدف توسعه و رونق گردشگری ورزشی برگزار می‌شود.

    خوش‌سرور تصریح کرد: امروز تلفیق دو صنعت ورزش و گردشگری پدیده نوین گردشگری ورزشی را در سطح دنیا به‌وجود آورده به طوری که کشورهای پیشرفته و حتی متوسط دنیا به دنبال این هستند با توسعه این صنعت در سطح کشور خود رونق اقتصادی را به وجود آورند.

    رئیس انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به اینکه گردشگری ‌به‌عنوان سومین صنعت برتر دنیا محسوب شده و ‌نخستین صنعت سبز و بدون دود است، بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های متفاوت موجود در کشور به‌دنبال توسعه گردشگری ورزشی  در ایران هستیم.

    وی همچنین با اشاره به فعالیت‌‌های انجمن گردشگری ورزشی تصریح کرد: این انجمن از سال 84 فعالیت خود را آغاز کرده و پس از برطرف شدن اختلاف‌نظرهای موجود از سال 90 تاکنون توانسته با برگزاری برنامه‌های مختلف و دوره‌های آموزشی  گردشگری ورزشی را رونق دهد.

    خوش‌سرور با اشاره به دوره تخصصی 5 روزه آموزشی راهنمایان گردشگری ورزشی سطح سه در شیراز ‌و قدردانی از مسئولان هیئت ورزش‌های همگانی فارس و شیراز در برگزار این دوره تصریح کرد: در این دوره آموزشی 45 شرکت‌کننده که در سطح استانی و ملی در زمینه اردوهای گردشگری ورزشی فعال هستند، آموزش‌های مختلف در زمینه گردشگری ورزشی سطح 3 در سطح استان و ملی را فرا گرفتند.

    به گزارش تسنیم، در حاشیه برگزاری دوره آموزشی گردشگری ورزشی شیراز رئیس انجمن ورزشی گردشگری فدراسیون ورزش‌های همگانی با اهدای لوح یادبود از سیروس پاک‌فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، سودابه توکلی مسئول کمیته گردشگری ورزشی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس قدردانی کرد.

    همچنین از منتظری مدیرعامل، فروغی‌نیا مدیر منابع انسانی و آرش فدعم رئیس ورزش شرکت نفت و گاز زاگرس‌جنوبی نیز با اهدای لوح سپاس در همکاری با هیئت ورزش‌های همگانی فارس در برگزاری این دوره آموزشی و اختصاص دادن مکان برگزاری ‌تجلیل شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی