مدیران خودروعصر اعتبار

زیاده‌خواهی پیمانکاران مسکن مهر پردیس و امتناع از امضای قرارداد متقاضیان

عصر ساختمان- در حالی چند هفته از اعلان قیمت نهایی مسکن مهر پردیس می‌گذرد که تعدادی از پیمانکاران این طرح به این نرخ‌ها اعتراض دارند و حاضر به امضای قرارداد ۵برگی متقاضیان نیستند.

زیاده‌خواهی پیمانکاران مسکن مهر پردیس و امتناع از امضای قرارداد متقاضیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، اوایل ماه جاری شرکت عمران پردیس در اطلاعیه‌ای قیمت نهایی واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر فاز 8 این شهر را اعلام کرد که بر اساس آن هزینه ساخت واحدهای آن بسته به متراژ بین 86 تا 97 میلیون و 400 هزار تومان و سهم آورده متقاضیان نیز 56 تا 67 میلیون و 400 هزار تومان است.

    مطابق اطلاعات این اطلاعیه هزینه تمام‌شده مسکن مهر شامل هزینه ساخت، انشعابات، سایر هزینه‌ها، محوطه‌سازی و تسهیلات بانکی واحدهای باقی‌مانده فاز 8 اعلام شد که 7 میلیون و  400 هزار تومان از این قیمت مربوط به محوطه‌سازی برای هر واحد بود.

    پس از این اطلاعیه، شرکت عمران پردیس در اطلاعیه‌ای دیگر برنامه افتتاح  4780 واحد طی آذر و بهمن 95 را اعلام کرد. این تعداد واحد در قالب 16 پروژه مسکن مهر این شهر در برنامه افتتاح قرار گرفت. بر این اساس 1000 واحد شامل پروژه‌های "امیر ساوالان کومه A"، "امیر ساوالان کومه B" و "پردیس‌سازان نوید" ماه جاری افتتاح می‌شود.

    13 پروژه دیگر شامل امیرساوالان کومه C، امیرساوالان کومه D، امیرساوالان کومه E، جهاد نصر زنجان C، اسکان‌سازان پردیس A، نگاران ایلام، رادپی ایلام، عمران ابنیه پاسارگاد، کیادژ پرشین A، کیادژ پرشین B، جهاد نصر زنجان A، جهاد نصر زنجان B و طلیعه معماران آرتا شامل 3780 واحد در بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود.

    این در حالی است که خبر می‌رسد تعدادی از پیمانکاران به قیمت نهایی اعلام شده توسط شرکت عمران پردیس اعتراض دارند و حاضر به امضای قرارداد 5برگی متقاضیان مسکن مهر نیستند. گفته می‌شود شرکت عمران پردیس مقابل زیاده‌خواهی این پیمانکاران ایستاده و به آنها برای امضای هرچه سریعتر قراردادها اولتیماتوم داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار