مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت مرکز مدیریت بحران کشور در دست طراحی است

عصر ساختمان- استاندار تهران در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه رویداد جامع مدیریت بحران گفت: با توجه به تنوع و تکثر حوادث و سوانح در ایران نباید از موضوع مدیریت بحران غفلت کرد و برپایی نمایشگاه فرصتی برای تقویت مقوله مدیریت بحران است. تنوع این دوره از نمایشگاه خوب و حضور بخش خصوصی نیز چشم گیر و امیدوارکننده است.

ساخت مرکز مدیریت بحران کشور در دست طراحی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شهردار آنلاین ، مهندس هاشمی افزود: هر چقدر مردم با امکانات و مباحث مدیریت بحران آشنا شوند و آموزش ببینند در امر مدیریت بحران موفق تر خواهیم بود.
    استاندار تهران با بیان اینکه اقدامات ستاد و سازمان مدیریت بحران شهر تهران طی سال های اخیر قابل تقدیر و ارزشمند است، گفت : ساختار و تشکیلات مدیریت بحران شهر تهران باید توسعه یابد و استانداری از این فعالیت و توسعه آن حمایت خواهد کرد.
    وی افزود: امکانات موجود در تهران برای مقابله در سوانح کوچک و با ابعاد کم مطلوب و مناسب است اما برای تهران با جمعیت بالای ٨ میلیون کافی نیست.
    مهندس هاشمی گفت: هدایت و مدیریت سوانح در کل کشور نیاز به یک تشکیلات دارد که در حال حاضر جانمایی نرکز مدیریت بحران سوانح در دو نقطه از استان تهران انجام و در دست طراحی است که در صورت تکمیل آن طبیعتا شهر تهران هم از این مرکز استفاده خواهد کرد.
    وی در خصوص اهمیت برگزاری این نمایشگاه گفت: این کار در جایگاه خود از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است و هرچه قدر بتوانیم از این طرح ها و امکانات به خوبی استفاده کنیم آرامش مردم بیشتر و از نگرانی آنها کاسته خواهد شد.
    دومین نمایشگاه رویداد جامع مدیریت بحران طی روزهای 20 تا 23 آذرماه در محل نمایشگاه شهر آفتاب تهران با حضور دهها سازمان و نهاد خدمات اضطراری و مدیریت شهری و شرکت های بخش خصوصی فعال در حوزه تجهیزات ایمنی برپا شد. در غرفه سازمان پیشگیری و مدییریت بحران شهر تهران نیز در فضایی به وسعت 250 متر، فعالیت های اجرا شده و طرح های در دست اجرا برای عموم به نمایش گذاشته شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار