مدیران خودروعصر اعتبار

معاون استاندار ایلام :

ایلام در زمینه مسکن مهر کمترین مشکلات را دارد

عصر ساختمان- معاون استاندار ایلام گفت: استان ایلام در زمینه پروژه های مسکن مهر کمترین مشکلات را در سطح کشور داراست.

ایلام در زمینه مسکن مهر کمترین مشکلات را دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، شاپور پولادی اظهار داشت: خوشبختانه با اتخاذ تصمیمات مناسب و اقدامات لازم، استان ایلام در زمینه پروژه های مسکن مهر کمترین مشکلات را در سطح کشور داراست.

    وی در این زمینه اضافه کرد: البته در تعدادی از پروژه های سطح استان هنوز مشکلاتی باقی مانده که با پیگیری های لازم، آنها را نیز می توانیم برطرف کنیم.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به اهمیت تعامل و همکاری میان دستگاه های اجرایی اشاره و ابراز داشت: با این روش و عقد تفاهم نامه بین دستگاه های اجرایی بسیاری از مشکلات را می توان مرتع کرد.

    وی به موضوع تأمین زیرساخت های پروژه های مسکن مهر اشاره و گفت: دستگاه های متولی لیست متقاضیان اشتراک آب و برق را اعلام و بانک عامل هزینه این انشعابات را از محل تسهیلات پروژه پرداخت تا دستگاه های خدمات رسان آب و برق این پروژه ها را تأمین کنند.

    پولادی در این زمینه اضافه کرد: مناسب ترین روش برای فراهم کردن زمینه اسکان در پروژه های مسکن مهر، تأمین زیرساخت های مورد نیاز آنهاست.

    وی در خصوص اختلافات فی مابین شرکت برق و اداره کل و راه و شهرسازی در خصوص تأمین برق برخی از پروژه ها اظهار داشت: موکول کردن تأمین برق این پروژه ها به بعد از جدول سازی کاری اشتباه و زمانبر است لذا اداره کل راه و شهرسازی نقشه اجرایی پروژه را در اختیار شرکت برق قرار دهد و این شرکت براساس آن نقشه نسبت به تأمین برق پروژه ها اقدام کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی