مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور استاندار خوزستان ؛

مجتمع ورزشی «کاظم ریسمان سنج» دزفول افتتاح شد

عصر ساختمان- با حضور استاندار خوزستان و مسئولان کشوری و استانی، ظهر امروز مجتمع بزرگ ورزشی زنده یاد حاج کاظم ریسمان سنج در دزفول افتتاح شد.

مجتمع ورزشی «کاظم ریسمان سنج» دزفول افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، در آئین افتتاح این پروژه بزرگ، استاندار خوزستان، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و چند تن از مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، نماینده مردم دزفول در مجلس، رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر ، رئیس و عوامل اداره آموزش وپرورش ، فرمانده سپاه ناحیه دزفول، فرمانده انتظامی و چندین تن از جامعه خیرین مدرسه ساز شهرستان حضور داشتند.

    مساحت زمین مجتمع ورزشی زنده یاد حاج کاظم ریسمان سنج دو هزار و 410 متر مربع و زیربنای ساختمان ورزشی آن هزار و 795 متر مربع است. زیربنای ساختمان سایت اداری 800 متر و مساحت محوطه سازی و پیاده رو نیز 495 مترمربع است.

    این مجتمع ورزشی شامل یک سالن مجهز تنیس روی میز با برخورداری از شش میز تنیس، سالن چند منظوره و استاندارد در ابعاد 30 در 50 برای والیبال، بسکتبال، فوتسال، سالن جداگانه کشتی و ژیمناستیک، و همچنین دارای جایگاه مخصوص تماشاگران، رختکن، اتاق اداری، سالن جلسات، نمازخانه و سرویس بهداشتی است.

    محل اعتبار این پروژه به صورت کاملا خیرساز و توسط دو فرد نیکوکار دزفولی رضا و علی ریسمان سنج فرزندان زنده یاد حاج کاظم ریسمان سنج تامین شده است.

    اعتبار احداث این پروژه که عملیات عمرانی آن بیش از دو سال به طول انجامیده بالغ بر 30 میلیارد ریال بوده که محل آن در خیابان حافظ جنوبی نبش خیابان میثم تمار واقع است.

    به گفته کارشناس مسئول آموزش تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش دزفول این مجتمع ورزشی در جنوب غرب کشور بی نظیر است. سقف و تاج این مجتمع که در آن تمام استانداردهای ایمنی، نور و صدا رعایت شده، 15 مترمربع است.

    در آیین افتتاح این پروژه دانش آموزان مدارس مختلف با پوشش ورزشی به انجام حرکات ورزشی در زمینه والیبال، بسکتبال، اسکیت، فوتسال، کشتی، ژیمناستیک و طناب پرداختند.

    مالکیت این مجتمع ورزشی بر عهده آموزش و پرورش دزفول است و استفاده از آن برای دانش آموزان، عموم مردم و به ویژه ورزشکاران آزاد است.

      

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار