مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار قزوین از شهرک صنعتی کاسپین ۲ در آبیک بازدید کرد

عصر ساختمان- استاندار قزوین به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی از شهرک صنعتی تازه تاسیس کاسپین ۲ در شهرستان آبیک بازدید کرد.

استاندار قزوین از شهرک صنعتی کاسپین ۲ در آبیک بازدید کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، فریدون همتی استاندار قزوین در جریان بازدید از شهرک صنعتی کاسپین 2 در آبیک اظهارداشت: به واسطه ارتباط با کشورهای مختلف دنیا، تولیدکنندگان داخلی برخلاف گذشته به راحتی قادر به تامین مواد اولیه و ماشین الات خود از خارج هستند و امکان صادرات و حضور در بازارهای جهانی را نیز به دست آورده اند.

    وی افزود: با تلاش دولت تدبیر و امید به منظور بهبود شرایط برای فعالیت در بخش صنعت در حال حاضر شاهد استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای فعالیت در بخش تولید هستیم.

    استاندار گفت: فضای پسابرجام به اذعان بسیاری از تولیدکنندگان موجب ایجاد نشاط در بخش تولید و صنعت شده و از آنجا که دولت مصمم به حل مشکلات بخش تولید است برای این کار از همه ظرفیت ها از جمله توان اداره ها و بانک ها استفاده شده است.

    همتی تصریح کرد: در سطح استان تلاش کرده ایم تا در کارگروه های مختلف موانع و مقررات دست و پاگیر و مانع تحرک در بخش تولید را با تصمیم های مدیریتی از پیش رو برداریم تا شاهد تقویت بخش تولید و حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

    همتی با اشاره به لزوم تقویت بخش صنعت از طریق توسعه صادرات گفت: بخشی از این هدف با افزایش کیفیت کالاهای تولیدی و توجه به بسته بندی مناسب و مرغوب میسر می شود.

    وی در ادامه از قزوین به عنوان استانی با ظرفیت های بالا در حوزه بسته بندی کالاهای صنعتی در کشور نام برد و یادآورشد: قزوین با برخورداری از واحدهای بزرگ و پویا در این بخش، در حال تبدیل شدن به قطب بسته بندی کشور است.

    نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: از همه مدیران دستگاه های اقتصادی استان خواسته ایم تا شرایط واحدهای صادرکننده را درک کرده و زمینه را برای تسهیل صادرات کالاهای استان فراهم کنند.

    استاندار قزوین در جریان بازدید از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین 2 (آبیک) خواستار تهیه بخشنامه و ابلاغ آن به ادارات به منظور استفاده دستگاه ها و نهادهای استان از محصولات تولیدی در استان شد.

    استاندار قزوین در جریان حضور در این شهرک یک واحد تولیدکننده البسه و پوشاک رزم با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای 96 نفر را افتتاح کرد.

    بازدید از واحد تولیدکننده سازه های آهنی صنعتی و ساختمانی که با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریالی شروع به فعالیت کرده است، از دیگر برنامه های بازدید استاندار قزوین در شهرک صنعتی کاسپین 2 بود.

    در حاشیه حضور استاندار قزوین در این شهرک، هفت فقره قرارداد منعقد شده بین سرمایه گذاران و شرکت شهرک های صنعتی استان برای ایجاد واحدهای تجاری و خدماتی در این شهرک به متقاضیان تحویل داده شد.

    استاندار قزوین به منظور بررسی وضعیت صنایع و بخش تولید به طور هفتگی از واحدهای صنعتی استان در شهرک های صنعتی و بیرون از شهرک ها بازدید می کند.

    منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، استاندار را در این بازدیدها همراهی می کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار