مدیران خودروعصر اعتبار

۵ ساله صاحب خانه شوید

عصر ساختمان- معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعاونی های تامین نیاز مسکن بیشتری در کشور باید ایجاد شود، گفت: کسانی که به عضویت تعاونی‌های مسکن درآمده‌اند در کمتر از پنج سال صاحب خانه شده‌اند.

۵ ساله صاحب خانه شوید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از نیوز فا ، معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعاونی های تامین نیاز مسکن بیشتری در کشور باید ایجاد شود، گفت: کسانی که به عضویت تعاونی‌های مسکن درآمده‌اند در کمتر از پنج سال صاحب خانه شده‌اند.

    سیدحمید کلانتری در گفت‌وگویی از آسیب شناسی تعاونی‌های مسکن خبر داد و اظهار کرد: در راستای تقویت و بهبود عملکرد تعاونی‌های مسکن، طرحی را در یکی از استانهای کشور به شکل آزمایشی اجرا کردیم تا بر اساس آن ضمن شناسایی مشکلات موجود در تعاونی‌های مسکن، راهکارهای مناسب برای حل این مشکلات را ارائه دهیم و امیدواریم تا این طرح در دیگر استانها فراگیر شود.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر 11 هزار تعاونی مسکن در کشور فعالیت دارند، از ساخت یک میلیون واحد مسکن مهر توسط تعاونی‌ها خبر داد و گفت: 400 واحد دیگر تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

    کلانتری با دفاع از کارنامه تعاونی‌ها در ساخت مسکن مهر، گفت: عملکرد تعاونی‌ها در مسکن مهر ناموفق نبوده بلکه مشکلاتی که به دلیل آماده نبودن زیرساختهای لازم در این طرح پیش آمد باعث بروز مشکلاتی در روند اجرای آن شد.

    به گفته معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت بالای تعاونی‌های مسکن در امر ساخت و ساز، افرادی که به عضویت تعاونی‌های مسکن درآمده‌اند در کمتر از پنج سال صاحب خانه‌ شده‌اند.

    وی گفت: بیشتر اعضای تعاونی‌های مسکن را کارگران و کارمندان تشکیل می‌دهند و ‌یکی از ویژگی‌های بارز تعاونی‌های مسکن دریافت تدریجی هزینه‌های ساخت متناسب به پیشرفت فیزیکی ساختمان است.

    معاون وزیر تعاون در عین حال با بیان اینکه تعاونی‌های تامین نیاز مسکن در کشور باید بیش از پیش گسترش یابد بر ضرورت تشکیل تعاونی‌های انبوه‌سازان و پیمانکاران تاکید کرد وگفت: راه‌اندازی این تعاونی‌ها در خانه‌دار کردن مردم موثر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو