مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم:

۲۳۰ واحد مسکن به نیازمندان در قم تحویل داده می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: وعده داده شده است تا پایان سال جاری، ۲۳۰ واحد مسکن به مددجویان واگذار شود که از این تعداد ۱۶۸ واحد آماده‌ شده و در آینده نزدیک به آنان واگذار می‌شود.

۲۳۰ واحد مسکن به نیازمندان در قم تحویل داده می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، اکبر میرشکار ظهر امروز در نشست خبری که در اداره‌کل کمیته امداد استان قم برگزار شد، اظهار کرد: همکاری مطلوب دستگاه‌های گوناگون در احداث و تکمیل پروژه‌های مسکن کمیته امداد قم موجب شد تا این پروژه‌ها روند سریع‌تری پیدا کند.

    وی ظرفیت خیران را در حوزه‌های عمرانی کمیته امداد امام خمینی استان قم مورد اشاره قرار داد و گفت: در حال حاضر سه هزار مددجو فاقد مسکن در قم وجود دارد که براساس آمار به‌ دست‌ آمده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، یک‌هزار نفر از آنان در نوبت دریافت مسکن قرار دارند.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم ادامه داد: مددجویانی که در نوبت دریافت مسکن هستند، ظرف مدت سه سال صاحب مسکن می‌شوند ولی تحقق این مهم نیازمند یاری خیران و مسؤولان است.

    میرشکار با اشاره به قولی که کمیته امداد امام خمینی در واپسین روزهای سال گذشته برای خانه‌دار شدن مددجویان داده است، تصریح کرد: براساس این تعهد، 230 خانوار مددجوی کمیته امداد استان قم که فاقد مسکن هستند تا پایان سال 95 صاحبخانه خواهند شد.

    وی با اشاره به اعتباراتی که برای انجام این پروژه تخصیص داده شده است، اضافه کرد: اعتبار این پروژه 12 میلیارد و 170 میلیون تومان بوده که بخش بالایی از آن از منابع استان و خیرین تأمین‌ شده است.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم سهم خیرین را در انجام این تعهد مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: خیرین در این راستا پرداخت 150 میلیون ریال برای هر واحد مسکن را در دستور کار دارند.

    وی ادامه داد: خیرین در این زمینه وعده داده‌اند که برای ساخت 400 واحد مسکونی کمک کنند و بخش دیگری از این هزینه‌ها که مبلغی میانگین 150 تا 200 میلیون ریال است توسط خود مددجویان تأمین شود.

    میرشکاری افزود: براساس این برنامه‌ریزی مقرر شده است که در استان قم، آورده مددجویان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه 50 میلیون ریالی باشد و 150 میلیون ریال باقی‌مانده نیز در طول پنج سال پرداخت شود.

    وی ابراز امیدواری کرد؛ با یاری دستگاه‌ها و خیرین تا چند سال آینده، مشکل یک‌هزار خانوار نیازمند مسکن که زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی هستند، برطرف شود.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای خانه‌دار شدن نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: 18 واحد مسکن در پردیسان و نیروگاه برای نیازمندان خریداری‌شده که به‌زودی به متقاضیان واگذار می‌شود.

    میرشکار با اشاره به وعده تحویل 230 واحد مسکن که باید تا پایان سال به مددجویان واگذار شود، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 168 واحد آماده‌ شده است که در آینده نزدیک به آنان واگذار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار