مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار شهرری:

گسل ری بافت فرسوده این شهرستان را تهدید می‌کند

عصر ساختمان- فرماندار شهرری با اشاره به اینکه گسل ری تهدید جدی برای بافت فرسوده این شهرستان محسوب می‌شود گفت: ضروری است برای پیشگیری هرگونه حادثه غیرمترقبه در شهرری، اقدامات عاجلی صورت گیرد.

گسل ری بافت فرسوده این شهرستان را تهدید می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، هدایت‌الله جمالی‌پور امروز در جلسه مشترک کارگروه تخصصی تأمین مسکن استان تهران در فرمانداری شهرستان ری اظهار داشت: قبل از اینکه اتفاقی رخ بدهد باید راهکارهای پیشگیرانه ارائه شود.

    وی افزود: شهرری روی خطرناک‌ترین گسل استان تهران قرار دارد که اگر به صورت جدی مدیریت نشود، جان هزاران نفر را به خطر می‌اندازد و همه ما در این خصوص مسئولیت داریم.

    فرماندار شهرری تأکید کرد: همه مسئولان و پیمانکاران ساختمانی باید رعایت انصاف قانون را در رأس امور خود قرار دهند.

    جمالی‌پور به بافت فرسوده شده شهرری اشاره کرد و گفت: شهرری در گذشته باعث عظمت تاریخ ایران بود چنانکه همواره مورد توجه حاکمان و فرمانروایان بوده است؛ بنابراین امروز موضوع شهرسازی در این منطقه باید در دستور کار ادارات ذیربط قرار بگیرد.

    وی با اشاره به تسهیلاتی که از سوی دولت برای بازسازی بافت‌های فرسوده ارائه می‌شود بیان کرد: برای مشارکت مردم در قالب طرح یک استاندارد، فرهنگ‌سازی از سوی رسانه‌ها بسیار مؤثر و قابل توجه است.

    فرماندار شهرری در ادامه تأکید کرد: برای پیشگیری از حوادثی که خطرناک‌ترین گسل ری می‌تواند پدید آورد، باید اقدامات عاجلی برای مقاوم‌سازی صورت بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی