مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد خبر داد

تعمیر و بهسازی ۵۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد

عصر ساختمان- مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد از تعمیر و بهسازی ۵۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خبر داد.

تعمیر و بهسازی ۵۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازخبرگزاری فارس، ابراهیم بازیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره‌کل کمیته امداد استان قم برگزار شد، اظهار کرد: خانواده‌های نیازمند همواره به ارائه خدمت در حوزه مسکن نیاز دارند که این امر با توجه بیشتری در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

    وی اضافه کرد: باید به نیازهای مددجویان توجه داشت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی آنها باشیم تا بتوانند در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مؤثر واقع شوند.

    مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد با اشاره به مشکلات مسکن مددجویان کمیته امداد گفت: یک میلیون و 700 هزار مددجو در کمیته امداد وجود دارد که از این تعداد 10 درصد فاقد مسکن و 15 درصد نیازمند مناسب‌سازی مسکن هستند که در نظر داریم در برنامه سه تا پنجساله نیازهای آنها را برطرف کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: به منظور پاسخگویی به نیاز مسکن مددجویان‌ چهار هزار میلیارد ریال بودجه برای ساخت و بهسازی مسکن در نظر گرفته شده که این میزان از 46 درصد بودجه دولتی، 33 درصد منابع کمیته امداد و 21 درصد کمک‌های مردمی تشکیل شده است.

    بازیان با بیان اینکه بیش از 85 درصد اعتبارات تعمیر تحقق پیدا کرده است، ادامه داد: علاوه بر احداث پروژه‌های جدید برای واگذاری به مددجویان فاقد مسکن، تعمیر و بازسازی 50 هزار واحد در دستور کار قرار گرفته است.

    وی با تأکید بر اهمیت کمک سایر دستگاه‌ها و مردم در اجرای پروژه‌های مسکن ادامه داد: دستگاه‌ها و مردم باید کمیته امداد را در تکمیل پروژه‌ها یاری کنند.

    مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد از تحویل 16 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سال جاری خبر داد و گفت: 20 هزار نفر برای تحویل مسکن مهر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 11 هزار واحد تکمیل شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو