مدیران خودروعصر اعتبار

توسعه شهرتهران باید متوازن باشد

تخصیص اعتبارات باید اولویت بندی شود

عصر ساختمان- سرخو با اشاره به وجود پروژه های اولویت دار در سایر مناطق ضمن انتقاد از اختصاص بودجه مجدد برای ساماندهی منطقه ۱۲ اظهار داشت: بسیاری از پروژه های نیمه کاره در مناطق ۱۵ و ۱۶ و ۱۸ و ۲۱ از ضروریات هستند به سرانجام رسیدن این پروژه ها نسبت به پروژه هایی که قابلیت اجرا در سال های دورتر را دارند ، در اولویت است.

توسعه شهرتهران باید متوازن باشد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،  محسن سرخو- رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران که به بررسی بند 8 تبصره 23 مصوبه بودجه سال 1395 شهرداری تهران با موضوع برنامه اجرایی شهرداری تهران در خصوص تملک املاک و اجرای پروژه های طرح آمایش بهسازی و ساماندهی منطقه 12 اختصاص داشت گفت: علی رغم ضرورت رسیدگی به منطقه 12 با توجه به بودجه نحیف شهرداری تهران ، این موضوع در یک تبصره آمده است این در حالی است که روال عادی بودجه نویسی کشور هم به این شکل است که اگر تبصره ای نوشته می شود باید معادل آن در یک ردیف برایش بودجه تعریف شود.

    وی خاطر نشان ساخت: قید تبصره ای بدون در نظر گرفتن ردیف به این معناست که اصلا بودجه ای نیز برای آن منظور نشده است.
    سرخو همچنین متذکر شد: در یکی از ردیف های بودجه سال 95 شهرداری تهران، مبلغی در حدود 1300 میلیارد تومان پیش بینی شده است که مبلغ بسیار قابل توجهی است. موضوعی با این اهمیت ابتدا باید در کمیته های تخصصی بررسی شود. این در حالی است که این عنوان را به صورت فوری برای کمیسیون عمران و حمل ونقل ارسال کرده اند و فرصت مناسبی برای بررسی آن وجود نداشته است.

    مهندس سرخو با اشاره به بسیاری از پروژه های نیمه کاره در مناطق 15 و 16 و 18 و 21 و... گفت: به سرانجام رسیدن این پروژه ها نسبت به پروژه هایی که قابلیت اجرا در سال های دورتر را دارند ، در اولویت است.

    سرخو در پایان تصریح کرد: شورای شهر تهران باید توسعه شهر تهران را به صورت یک توسعه متوازن در نظر بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو