مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز:

ملک تجاری در اهواز طعمه حریق شد

عصر ساختمان- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی یک واحد تجاری در منطقه پردیس اهواز با تلاش آتش نشانان مهار شد

ملک تجاری در اهواز طعمه حریق شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازخبرگزاری مهر، مقصود حق شناس اظهار کرد: روز گذشته ساکنان منطقه پردیس خبر از حادثه حریق یک واحد تجاری را در این منطقه به اطلاع سامانه 125 ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز رساندند.

    وی افزود: آتش نشانان سه دقیقه پس از دریافت گزارش حریق در محل حادثه حاضر و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را خاموش و همزمان از نزدیک شدن عابران و خودروها به محل حادثه جلوگیری به کردند.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

    حق شناس تصریح کرد: در این حادثه سه دستگاه اطفای حریق و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد که با سرعت عمل بالای آتش نشانان از سرایت آتش به سایر اماکن همجوار جلوگیری شد.

    آتش سوزی خودروی وانت مهار شد

    وی در ارتباط با حادثه دیگر گفت: همچنین شهروندی با تماس با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودروی در خیابان حافظ را اطلاع رسانی کرد.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش نشانان بلادرنگ و در قالب یک تیم کامل عملیاتی متشکل از دو خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات سه دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند.

    حق شناس یادآور شد: این خودرو در اثر اتصالی برق در ناحیه موتور دچار حریق شده بود که این آتش سوزی با حضور آنی آتش نشانان در همان ناحیه اطفا شد.

    تصادف 3 دستگاه خودروی پراید

    وی در خصوص حادثه ای دیگر بیان کرد: شب گذشته شهروندان با تماس به ستاد سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گزارش حادثه تصادف در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی به اطلاع رساندند.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز اضافه کرد: آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات، خود را در کمترین زمان ممکن از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رساندند.

    حق شناس خبر داد: در این حادثه سه دستگاه خودروی پراید با یکدیگر تصادف کردند که در اثر شدت این تصادف یک نفر مصدوم و توسط نیروهای امدادی آتش نشانی با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات، پس از قطع برق دو خودرو و ایمن سازی محل آزاد و با رعایت اصول ایمنی و سلامت به منظور انتقال به بیمارستان تحویل اورژانس 115 دادند.

    وی در پایان در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه سرعت غیر مجاز و عدم کنترل خودرو تشخیص داده شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو