مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

ظرفیت مسکن مهر رشت تکمیل شد

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به واگذاری ۱۴ هزار واحد مسکن مهر رشت در فاز نخست اشاره کرد و گفت: ظرفیت مسکن مهر شهر رشت برای واگذاری به مردم تکمیل شده است.

ظرفیت مسکن مهر رشت تکمیل شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازخبرگزاری فارس، شعبان‌علی خاوری امروز با اشاره به احداث مسکن مهر در گیلان اظهار کرد: هزینه تمام شده به ازای هر متر مربع مسکن مهر رشت 320 هزار تومان است.

    وی، مبلغ مذکور را بدون احتساب داخل واحدهای مسکن مهر مانند کابیت، کمد و پکیج عنوان کرد و افزود: مبلغ 320 هزار تومان به ازای هر متر مربع برای انجام 85 درصد از واحدهای ساخت مسکن مهر است.

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه در برخی از موارد تلاش شده 15 درصد از هزینه‌های باقی‌مانده ساخت مسکن مهر جزو تکالیف پیمانکاران باشد، تصریح کرد: از آغاز احداث مسکن مهر تاکنون به غیر از عرضه سوخت که بخشنامه دولتی است، به قیمت پروژه‌های مسکن مهر اضافه نشده است.

    خاوری، مجموع آورده مردم برای واحدهای دارای پارکینگ با 108 متر زیربنا را 36 میلیون تومان خواند و بیان کرد: آورده مردم برای واحدهای بدون پارکینگ 28 میلیون تومان است.

    وی از اتمام ظرفیت خالی واحدهای مسکن مهر در گیلان خبر داد و گفت: ظرفیت واحدهای مسکن مهر در شهر رشت پر شده و تنها در دو شهرستان تعداد معدودی واحد مسکن مهر دارای ظرفیت خالی است.

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای سه‌جانبه مسکن مهر خالی است، خاطرنشان کرد: ابتدای امسال شرایط مسکن مهر در استان و دیگر نقاط کشور را تسهیل کردند تا مردم بتوانند این واحدها را دریافت کنند.

    خاوری به تحویل تمام واحدهای مسکن مهر تا پایان شهریور ماه سال آینده به مردم در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: فاز نخست مسکن مهر رشت دارای 14 هزار واحد است و 60 هزار نفر در آن سکونت دارند.

    وی با بیان اینکه زیرساخت تمام واحدهای تحویل شده به مردم مشکلی نداشته است، اظهار کرد: اگر تمام جمعیت مسکن مهر رشت بخواهند ساکن شوند و از پرتال استفاده کنند، نیاز به بازنگری در زیرساخت‌ها دارد.

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به احداث تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب مسکن مهر رشت با انعقاد قرارداد 40 میلیارد تومانی اشاره کرد و افزود: تصفیه‌خانه مذکور دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی است و نیازهای آینده مسکن مهر و قسمتی از شبکه شهر رشت را برطرف می‌کند.

    خاوری با اشاره به احداث نیروگاه برق 63 کیلوولت مسکن مهر رشت، بیان کرد: نیروگاه برق مذکور نیاز آینده مسکن مهر رشت را برطرف می‌کند اما وضعیت کنونی گنجایش بارگذاری نهایی را ندارد و باید تغییراتی در آن انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی