مدیران خودروعصر اعتبار

از سوی نمایندگان هبیتات جهانی صورت می‌گیرد؛

بررسی پدیده بناهای بلند به عنوان راهکار اسکان شهری

عصر ساختمان- در سومین کنفرانس بناهای بلند نمایندگانی از هبیتات جهانی حضور خواهند داشت که قرار است به بررسی موضوع بناهای بلند به عنوان راهکاری برای اسکان جمعیت شهری بپردازند.

بررسی پدیده بناهای بلند به عنوان راهکار اسکان شهری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، طی مذاکراتی که از سوی ستاد اجرایی کنفرانس با نمایندگان هبیتات جهانی صورت گرفته، قرار شده است در پنلی تخصصی با حضور سیامک مقدم رییس دفتر هبیتات در تهران و نمایندگان هبیتات جهانی موضوع بناهای بلند به عنوان یک راهکار برای اسکان جمعیت شهری بررسی شود.
    همچنین در این پنل تخصصی، گزارش حضور دفتر هبیتات تهران در سومین کنفرانس اسکان بشر ملل متحد(هبیتات 3) در اکوادور، قرائت می‌شود. سومین کنفرانس اسکان بشر ملل متحد (هبیتات 3) سازمان ملل متحد با سخنرانی بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد و با حضور سران و مقامات عالی‌رتبه کشورهای جهان از جمله وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران در کیتو پایتخت اکوادور برگزار شد.
    اعضای شورای سیاست‌گذاری سومین کنفرانس بناهای بلند که  از 28 تا 30 دی ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود، شاملِ مهندس سیدمحمد بهشتی رئیس شورای سیاست‌گذاری، دکتر حامد مظاهریان دبیر علمی، دکتر محمد سعید ایزدی دبیر شورای سیاست‌گذاری، دکتر منوچهر شیبانی‌اصل دبیر کارگروه  قوانین و مقررات، دکتر حسین عبده‌تبریزی دبیر کارگروه اقتصاد و مالی، احمد مسجد جامعی دبیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی، دکتر محمود گلابچی دبیر کارگروه تکنولوژی و ساختمان، دکتر محمدرضا حافظی دبیر کارگروه معماری و شهرسازی و مهندس شادمهر راستین دبیر اجرایی است.
    این کنفرانس در هشت محورِ معماری و مفاهیم پایداری، شهرسازی، سازه و سیستم‌های ساختمانی زلزله و نیروهای جانبی، مطالعات فرهنگی و اجتماعی، تکنولوژی ساخت و انرژی و تاسیسات، مدیریت اجرا، مدیریت و قوانین و مقررات و اقتصاد و سرمایه‌گذاری تعیین شده است.
    در بخش معماری و مفاهیم پایداری موضوعات شاملِ معیارهای طراحی مطلوب برای بناهای بلند، ضوابط و الزامات خاص در طراحی معماری بناهای بلند، نحوه تحقق مفاهیم پایداری و ساختمان سبز در بناهای بلند، نمای ساختمان‌های بلند و سیمای شهری و ایمنی و حفاظت بناهای بلند محور است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو