مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار تهران از رشد ۱۴ درصدی بودجه استان خبر داد

اختصاص ۲۲۶۶ میلیارد تومان برای فعالیت های عمرانی

عصر ساختمان- استاندار تهران از افزایش حدود ۱۴ درصدی مجموع بودجه جاری و عمرانی استان در سال ۹۶ نسبت به سال جاری خبر داد و گفت: از این میزان ۵۴۰ میلیارد تومان برای بودجه جاری و دو هزار و ۲۶۶ میلیارد تومان نیز برای بودجه عمرانی استان در سال ۹۶ اختصاص داده شده است.

استاندار تهران از رشد ۱۴ درصدی بودجه استان خبر داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا سیدحسین هاشمی عصر دوشنبه در پایان نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: بودجه جاری سال 95 دستگاه های اجرایی استان تهران حدود 470 میلیارد تومان است که این رقم برای سال آینده 15 درصد افزایش یافته است.
    وی با اشاره به اینکه بودجه مصوب عمرانی استان تهران برای سال 96 نیز با 14 درصد رشد نسبت به سال جاری به 354 میلیارد تومان افزایش یافته، تصریح کرد: درهمین ارتباط 1700 میلیارد تومان نیز برای پیشبرد پروژه های عمرانی ملی استان درنظر گرفته شده، در حالی که سهم پروژه های ملی استانی شده نیز در سال 96 حدود 212 میلیارد تومان خواهد بود.

    * آغاز فعالیت شهرک صنعتی ، صنفی قرچک
    استاندار تهران همچنین با اشاره به ارائه گزارشی از پیشرفت فعالیت شهرک صنعتی- صنفی قرچک در این نشست اظهار کرد: با تکمیل زیرساخت های لازم، فعالیت این شهرک با هدف ساماندهی صنوف استان در آن آغاز شده و انتقال واحدهای 9 صنف به این شهرک نیز شروع شده است.
    وی با اشاره به پیشنهاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص اختصاص 200 هکتار از اراضی این شهرک برای ساخت شهرک گلخانه ای نیز گفت: با توجه به اینکه توسعه کشت گلخانه ای از برنامه های مهم اقتصاد مقاومتی استان است، کلیات این موضوع در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مورد قبول قرار گرفت.

    * آبخیزداری؛ موضوع مهم اما فراموش شده در کشور
    استاندار تهران با اشاره به اهمیت موضوع آبخیزداری، از عدم توجه کافی به این مهم در کشور انتقاد کرد و گفت: آبخیزداری، کاری اساسی با هدف حفظ خاک، منابع طبیعی، محیط زیست، تقویت آب های زیرزمینی و جلوگیری از وقوع سیلاب است که در گذشته در استان تهران کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
    وی از تهیه و ارسال نامه ای به وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با هدف تعیین تقسیم کار و پیگیری این موضوع در استان تهران خبر داد و گفت: قرار است در نشستی با حضور روسای ستاد بحران کشور و سازمان جنلگل ها، مراتع و آبخیزداری، نسبت به پیگیری این موضوع اقدام لازم انجام شود.
    هاشمی تاکید کرد که اجرای طرح های آبخیزداری در واقع پیشگیری از خسارت های احتمالی سیلاب است.
    نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران عصر امروز با حضور استاندار، معاونین استانداری و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در محل استانداری برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار