مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار یاسوج:

نخستین نمازخانه و حسینیه گردشگری شهری در یاسوج آماده بهره‌برداری شد

عصر ساختمان- شهردار یاسوج گفت: نخستین نمازخانه و حسینیه گردشگری شهری کهگیلویه و بویراحمد در پایتخت طبیعت ایران یاسوج آماده بهره‌برداری شده است.

نخستین نمازخانه و حسینیه گردشگری شهری در یاسوج آماده بهره‌برداری شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدعلی جاوید ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: این مکان مذهبی در مجموعه گردشگری آبشار یاسوج در مدت پنج ماه بر اساس آخرین تکنولوژی معماری، گردشگری و سنتی اسلامی ساخته شده است.

    وی اظهار داشت: این مجموعه دینی مذهبی 264 متر مربع زیربنا دارد و برای ساخت آن سه میلیارد ریال از محل درآمدهای شهرداری یاسوج سرمایه‌گذاری شده است.

    شهردار یاسوج گفت: منطقه گردشگری آبشار یاسوج فاقد نمازخانه و حسینیه بوده که با بهره‌برداری از این مکان مذهبی شرایط برای گردشگران و مسافران هنگام اقامه نماز و آیین‌های مذهبی فراهم می‌شود.

    وی افزود: هم چنین این مکان به یک مکان فرهنگی در محیط گردشگری تبدیل شده و می‌تواند به عنوان پناهگاهی در حوادث غیرمترقبه و اسکان مسافران نوروزی هنگام برودت هوا مورد استفاده قرار گیرد.

    جاوید اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه عملا طرح گردشگری آبشار دارای پیوست فرهنگی شده است.

    این مسؤول خاطرنشان کرد: آبشار یاسوج در فاصله دو کیلومتری مرکز شهر در شمال شهر یاسوج واقع شده و همه ساله مورد توجه گردشگران و توریست ایرانی و خارجی قرار می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی