مدیران خودروعصر اعتبار

شرایط آپارتمان‌های زیر قیمت در تهران

عصر ساختمان- با وجود اینکه برخی از مشاوران املاک معتقدند فروشنده‌های بازار ملک به دلیل پافشاری روی قیمت‌های بالا، مقصر ریزش پاییزی معاملات بوده‌اند، آپارتمان‌های زیر قیمت زیادی در آذرماه فایل شده است.

شرایط آپارتمان‌های زیر قیمت در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، بررسی موتورهای جست‌وجوی معتبر ملکی نشان می‌دهد شمار فایل‌های زیر قیمت در آذرماه نسبت به آبان افزایش محسوسی داشته است، اما اغلب این فایل‌ها مربوط به آپارتمان‌های میانسال و کهنسال تهران هستند. این موضوع سبب شده متقاضیانی که به دنبال مسکن نوساز و کلیدنخورده هستند به فایل‌های زیر قیمت که سن بنای آنها عمدتا بیش از 9 سال است، اقبالی نشان ندهند.

    با این حال آپارتمان‌های زیر قیمتی که اکنون در بازار فروش واحد مسکونی عرضه شده است مشتریان ویژه‌ای دارد. این آپارتمان‌ها برای آن دسته از متقاضیانی که به کیفیت منطقه سکونت بیشتر از سن بنا و امکانات جانبی آن اهمیت می‌دهند، بسیار مناسب است. به‌عنوان مثال کسانی که نقدینگی کافی برای سکونت در یک منطقه نسبتا گران‌قیمت نظیر سعادت آباد را ندارند، می‌توانند این فایل‌ها را بررسی کنند و گزینه متناسب با بودجه خود را که به دلیل سن بنای بالا و فقدان قوانین الزام‌آور در گذشته، فاقد امکاناتی نظیر آسانسور و پارکینگ است انتخاب کنند. برخی از فایل‌های زیر قیمت نیز به دلیل اینکه سند تعاونی یا اوقافی دارند، با قیمت‌های پایین‌تر عرضه شده‌اند. به‌عنوان مثال هر مترمربع از آپارتمان 102 مترمربعی هفت ساله‌ای در شهرک پاسارگاد سعادت آباد 5 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است که با بررسی دقیق‌تر «دنیای اقتصاد» مشخص شد سند این آپارتمان به‌صورت «تعاونی» است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی