مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور در زنجان

تسهیلات لازم جهت تامین مسکن خانوارهای دارای ۲ معلول پرداخت خواهد شد

عصر ساختمان- زنجان - ایرنا - مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور در زنجان گفت: تسهیلات لازم جهت تامین مسکن خانوارهای دارای ۲ معلول پرداخت خواهد شد.

تسهیلات لازم جهت تامین مسکن خانوارهای دارای ۲ معلول پرداخت خواهد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازایرنا،  کیومرث سلگی در دیدار هیات امنای خیرین مسکن ساز استان با استاندار و امام جمعه زنجان افزود: احداث بیش از 11 هزار و 500 واحد مسکونی در سطح کشور طی برنامه اجرایی 4 ساله برای خانوارهای دارای 2 معلول پیش بینی شده است که در این راستا، 300 میلیون ریال تسهیلات در شهرها و 180 میلیون ریال تسهیلات در روستاها به این خانوارها اختصاص خواهد یافت.

    وی یادآورشد: انجمن‌های مردمی و تخصصی ذیل این نهاد در تمامی مراکز استان‌ها و در بیش از 100 شهرستان کشور دایر و فعال شده است.
    مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور از احداث و تحویل حدود 30 هزار واحد مسکونی توسط خیرین مسکن‌ساز در سطح کشور خبر داد و افزود: خیرین مسکن‌ساز علاوه بر واحدهای مسکونی ساخته شده، با حمایت سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تامین مسکن مورد نیاز خانواده‌هایی که حداقل 2 معلول داشته باشند، نیز بر عهده گرفته اند.
    وی نهاد خیرین مسکن‌ساز را تشکیلات مردمی دانست که با ارتباط تنگاتنگ با خیرین سایر حوزه‌ها و حمایت دستگاه‌های اجرایی در تامین مسکن اقشار کم‌درآمد و محروم تلاش می کند و ابراز امیدواری کرد با فعال‌سازی واحدهای شهرستانی این نهاد، از سایر ظرفیت‌های خیرین استان نیز استفاده شود.
    وی در این دیدار به تاریخچه تشکیل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور اشاره و اظهار کرد: گسترش فرهنگ سنت حسنه وقف در تامین مسکن محرومان، بسترسازی مناسب و جلب مشارکت‌های عمومی مردم و خیرین به منظور ساخت مسکن ارزان‌قیمت، تلاش در جهت اعتلای فرهنگ تولید مسکن مناسب و ارزان برای نیازمندان و اقشار خاص جامعه از جمله اهداف و وظایف انجمن به شمار می رود که از سال 1358 در راستای تحقق فرمان امام و گسترش فرهنگ تامین مسکن محرومین تاسیس و دبیرخانه آن به بنیادمسکن انقلاب اسلامی منتقل شد.
    مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان زنجان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در استان ارائه کرد و گفت: تا سال 1392 حدود 169 واحد مسکونی واگذار و از سال 93 تا 94 نیز 108 واحد مسکونی در قالب 3 پروژه مهر نرگس، آفاق و ونوس در زنجان توسط خیران احداث شده است.
    داوود وهابی وطن تعداد واحدهای مسکونی در دست احداث استان را 596 واحد برشمرد و خاطرنشان کرد: اغلب این واحدهای مسکونی بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و از نظر مصالح و اسکلت ساختمانی از کیفیت عالی برخوردارند.
    ارائه گزارش بیش از 195 میلیارد ریال گردش مالی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان در سال94، اعلام آمادگی استان برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام و بیان ویژگی های معماری و کیفی پروژه‌های در دست احداث انجمن از دیگر موارد مطرح شده از سوی اعضای انجمن در این دیدار بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار