مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر مشهد:

هشتمین دوره کنفرانس بین‌المللی مدیریت شهری در مشهد برگزار می‌شود

عصر ساختمان- رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر مشهد گفت: هشتمین دوره کنفرانس بین المللی مدیریت شهری در مشهد برگزار می‌شود.

هشتمین دوره کنفرانس بین‌المللی مدیریت شهری در مشهد برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، هادی اعظمی ظهر امروز در نشستی خبری در محل سالن جلسات شورای شهر مشهد اظهار داشت: مرکز پژوهش‌های شورای شهر مشهد به عنوان نخستین نهاد در این حوزه از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرد و تلاش کرده‌ایم نیازهای پژوهشی شورای شهر مشهد را برطرف کنیم.

    رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه کارگروه‌های تخصصی پژوهشی را تشکیل داده‌ایم بیان کرد: خوشبختانه پس از راه‌اندازی مرکز پژوهشی شورای شهر مشهد، سایر شهرها نیز در این مسیر رفته‌اند و تلاش می‌کنند مرکز پژوهشی راه‌اندازی کنند.

    وی ادامه داد: برگزاری کنفرانش، همایش و نشست‌های علمی از جمله فعالیت‌های این مرکز بوده و همچنین به‌عنوان رئیس دو ساله مرکز پژوهش‌های شوراهای اسلامی کشور انتخاب شده‌ایم.

    رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس عنوان کرد: این مرکز ماموریت انتشار نظرات کارشناسی و کارگروه‌های تخصصی را نیز دارد که تاکنون 15 کتاب در حوزه مدیریت شهری به چاپ رسانده‌ایم.

    اعظمی با اشاره به ارسال 13 هزار ایمیل و 6 هزار مکتوب شامل تجاب موفق جهانی در حوزه مدیریت شهری برای افراد مرتبط تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌ها یکی از ماموریت‌های اصلی ما است که هشتمین دوره از کنفرانس مدیریت شهری به صورت بین‌المللی در اردیبهشت‌ماه سال 96 برگزار خواهد شد.

    وی گفت: برگزاری این کنفرانس با اجلاسیه شهرداران جهان اسلام از سلسله برنامه‌های سال 2017 در یک روز هم‌پوشانی دارد تا بتوانیم از سخنرانی این شهرداران در کنفرانس مدیریت شهری نیز استفاده کنیم.

    رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: بنا داریم تا اساسنامه این مرکز را تغییر داده و نظارت کارشناسی در مورد طرح‌ها و لوایح شورا ارائه دهیم که در همین راستا در چندماه گذشته بالغ بر 40 نظر کارشناسی در مورد طرح‌ها و لوایح ارائه شده است.

    اعظمی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود یک سوم طرح‌ها و لوایح به مرکز پژوهش‌ها ارجاع می‌شود، خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته گروه‌های پژوهشی راه‌اندازی شده‌اند که روسای 50 درصد از این گروه‌ها، روسای کمیسیون‌های تخصصی هستند؛ امیدواریم روزی بتوانیم مانند مرکز پژوهش‌های مجلس به صورت مستقیم نظریات مرکز پژوهش‌های شورا را در طرح‌ها و لوایح ارائه دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار