مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

رسیدگی به مسکن مهر پس از استیضاح وزیر راه کُندتر شد

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون عمران مجلس با اعلام این‌که روند رسیدگی به امور راه و شهرسازی نسبت به قبل از استیضاح آخوندی کُندتر شده است،گفت:با وجود آن‌که پیگیر مسائل و دغدغه‌های نمایندگان در بخش مسکن و حمل‌ونقل هوایی و ریلی بوده‌ایم،اما خروجی از وزارت راه نداشته‌ایم.

رسیدگی به مسکن مهر پس از استیضاح وزیر راه کُندتر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سیدمهدی هاشمی افزود: نمایندگان مجلس پیگیری رفع دغدغه‌ها در حوزه مسکن و حمل‌ونقل بوده‌اند و این مسئله پس از استیضاح وزیر راه و شهرسازی پیگیری شده است، اما متاسفانه خروجی در آن طرف -وزارت راه- نداشته‌ایم.

    وی با بیان این‌که روند رسیدگی به امور مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس نسبت به قبل از استیضاح آخوندی کُندتر شده است، تصریح کرد: به‌دنبال برگزاری جلسه در رابطه با وضعیت پروژه‌های مسکن مهر، مسائل مربوط به حمل‌ونقل ریلی، هوایی و... هستیم و با جدیت بیشتری نسبت به گذشته این کار را انجام خواهیم داد.

    وی با یادآوری این‌که دستورات زیادی در کمیسیون عمران مجلس معوق شده است، بیان کرد: وضعیت پروژه‌های مسکن مهر و حمل‌ونقل هوایی کشور مناسب نیست.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس پیش‌تر با بیان این‌که اجرای برخی پروژه‌های عمرانی فرودگاه امام خمینی(ره) ابهام دارد، از پیگیری این مسئله از سوی نمایندگان خبر داد و به تسنیم گفته بود: وزارت راه باید با یک دقت بالا این مسائل را پیگیری کند تا احتمالاً فسادی ایجاد نشود.

    هاشمی اظهار کرد: یکی از موارد مطرح شده در استیضاح وزیر راه و شهرسازی نگرانی در خصوص ابهامات واگذاری پروژه‌های فرودگاه امام خمینی بود.

    وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های نمایندگان رفع این ابهامات موجود است، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی باید نظارت دقیق‌تری در طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه امام داشته باشد.

    وی با تأکید بر اینکه در طراحی و اجرای پروژه‌های فرودگاه امام ابهامات زیادی وجود دارد، بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی باید در قالب چارچوب قانونی و با یک دقت بالا این مسائل را پیگیری کند تا احتمالاً فسادی ایجاد نشود و با کیفیت بالا پروژه‌ها اجرا شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی