مدیران خودروعصر اعتبار

عمده مشکل روستاها در حوزه عمرانی است

عصر ساختمان- فرماندار یزد در بازدید از روستای دهنو گفت: عمده مشکل روستاهای استان یزد در حوزه عمرانی است.

عمده مشکل روستاها در حوزه عمرانی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از خبرگزاری فارس، مصطفی سالاری صبح امروز در بازدید از روستای دهنو با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اظهار داشت: بررسی مشکلات و چالش‌های روستاها نشان می‌دهد که عمده مشکل روستاها در حوزه عمرانی است.

    وی در این بازدید با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید توجه خاص و ویژه‌ای به روستاها دارد ادامه داد: مسئولان شهرستان برای رفع مشکلات روستاها نیز عزم جدی دارند.

    فرماندار یزد با بیان اینکه در این جلسات سعی خواهیم کرد سه چالش عمده و مهم روستاها را پس از بررسی و بازدیدهای میدانی در جلسه‌ای که در همان روستا برگزار می‌شود رفع کنیم؛ عنوان کرد: ارائه راه‌کارهای قانونی و استفاده از خرد جمعی دو رکن اساسی اینگونه جلسات است که امیدواریم به حل کامل مسائل و مشکلات روستاها منجر شود.

    وی با تاکید بر اینکه بیشتر مشکلات روستاها در حوزه عمرانی محدود شده است، تصریح کرد: دولت یازدهم به توسعه فرهنگی و اجتماعی روستاها نیز توجه دارد و تلاش می‌کند تا توسعه در روستاها به صورت همه‌جانبه و فراگیر باشد.

    فرماندار یزد با اشاره به موارد مطرح شده در مورد مشکلات روستای دهنو از سوی اعضای شورا و دهیار روستا گفت: حضور مدیران ارشد شهرستان در روستا و بازدید‌های میدانی صورت گرفته نشان دهنده عزم جدی آنان در حل مشکلات است.

    در ادامه این بازدید نیز معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد هم گفت: روستای دهنو با جمعیتی بالغ بر 4 هزار نفر بحمدالله از امکانات خوبی برخوردار است اما دولت نهایت تلاش خود را برای بهبود این وضعیت و ارتقای شرایط زیست محیطی خواهد کرد.

    محمدحسین فلاح اضافه کرد: نکات مطرح شده از سوی اعضای شورا و دهیار روستای دهنو در دستور کار معاونت عمرانی قرار می‌گیرد و پیگیری‌های لازم برای به نتیجه رسیدن مسائل انجام خواهد شد.

    وی تصریح کرد: دولت حمایت خود را از دهیاری‌ها و شورای‌های اسلامی در روستاها که برآمده از رای مردم هستند تقویت خواهد کرد و تمام تلاش خود را برای رفاه و آسایش روستاییان به کار خواهد گرفت.

    به گزارش فارس، در این بازدید شش مصوبه در راستای رفع مسائل و مشکلات روستای دهنو به تصویب رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو