مدیران خودروعصر اعتبار

۱۱۰واحد مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود

عصر ساختمان- یاسوج - مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری موسسه خیریه عترت بوتراب، خیریه وفاق سبز و کمیته امداداستان ۱۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد احداث می شود.

۱۱۰واحد مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازخبرگزاری مهر،  فرید محبی در دیدار با مدیرعامل موسسه عترت بوتراب با بیان اینکه براساس برنامه ریزی ها و سیاست های این نهاد در حوزه توسعه مشارکت های مردمی توجه ویژه به موسسات خیریه در دستور کار قرار گرفته است، گفت: کمیته امداد به منظور ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و در این راه خدمات متنوعی ارائه می‌دهد.

    وی با بیان این‌ که کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد آمادگی هرگونه همکاری با موسسات خیریه جهت هم افزایی در تمامی زمینه‌ها را دارد و همواره خواهان همکاری مطلوب با خیریه هاست، افزود: موسسه عترت بوتراب برنامه های عملی و خدایی است و با خدمات این موسسه در استان کار ما راحت تر شده و در هم افزایی خدمات با این نهاد همکاری دارد.

    مدیرعامل موسسه خیریه عترت بوتراب در این دیدار با بیان اینکه موسسه خیریه عترت بوتراب از سال 92 فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: از جمله اهداف راه‌ اندازی مؤسسه خیریه عترت بوتراب کمک به تامین نیازهای اساسی و رفع تنگناها و مشکلات مختلف ایتام است و ایتام نیازمند را تحت حمایت خود قرار می دهد.

    علی‌اصغر جوانشیر زمینه فعالیت این موسسه خیریه را آموزشی، اجتماعی و حمایت از ایتام برشمرد و یادآور شد: هدف موسسه فقط کمک به ایتام نیست و در زمینه حل مسائل و مشکلات فرهنگی، مسکن و اشتغال نیز فعالیت دارد.

    مدیرعامل موسسه خیریه عترت بوتراب انجام آزمایشات رایگان برای خانواده های تحت حمایت مؤسسه، برگزاری اردوهای  زیارتی و سیاحتی و سایر برنامه های درمانی، فرهنگی و تحصیلی از دیگر فعالیت های این موسسه برشمرد.

    در این دیدار بر احداث 110 واحد مسکونی برای مددجویان در استان( 60 واحد در مرحله اول) با همکاری موسسه عترت بوتراب، موسسه خیریه وفاق سبز و کمیته امداد تأکید شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار