مدیران خودروعصر اعتبار

مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه احداث می شود

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوری اسلامی شهر ارومیه از انجام کار مطالعاتی برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری توسط سرمایه گذاران در ارومیه خبر داد.

مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه احداث می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، خبرگزاری مهر به نقل از شورای شهر ارومیه، محمدرضا علیزاده امامزاده با بیان اینکه احداث مجموعه فرهنگی و هنری توسط شورای اسلامی شهر ارومیه باید مورد توجه قرار گیرد اظهارداشت: ایجاد چنین مجموعه فرهنگی و هنری زمینه جذب هرچه بیشتر فعالان این حوزه  را فراهم میکند و بدنبال آن توسعه فرهنگ و هنر را در ارومیه در پی خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه در این خصوص شاهد ایجاد فضای فرهنگی و هنری جدید نیز در شهر خواهیم بود، یاد آور شد : در این زمینه علاوه بر منسجم تر شدن کارهای فرهنگی، زمینه های ایجاد اشتغال نیز برای جوانان جویای کار و علاقه مند به هنر و فرهنگ فراهم می آید.

    علیزاده امامزاده افزود: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده این مجتمع فرهنگی و هنری در قالب بخش اداری، سالن سینما و سالن فرهنگ، فروشگاه، گالری عکس، نمایشگاه کتاب و بخش های دیگر خواهد بود و هنرمندان و فرهنگیان می توانند در این مجتمع به سهولت به امورات خود بپردازند.

    علیزاده یادآور شد: ایجاد چنین مجتمع های می تواند اهالی هنر و فرهنگ ارومیه را گرد هم آورد تا با کنار هم بودن نقطه نظرات خود را به یکدیگر انتقال داده و برای رشد و اعتلای فرهنگ و هنر ارومیه گام بردارند.

    رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه هم اکنون در حال طرح اقدامات، مطالعات و طرح توجیهی احداث مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه هستیم ادامه داد : لازم است سرمایه گذاران در این زمینه بیش از پیش فعال باشند.

    وی شناسایی استعدادها در این مجتمع فرهنگی را از دیگر مزیت ها عنوان کرد و گفت : در ارومیه استعدادها در حوزه فرهنگ و هنر مورد شناسایی قرار نمی گیرند و در بسیاری از موارد شاهد نادیده گرفته شدن استعدادها هستیم و انتظار می رود سرمایه گذاران و فعالان خیر در حوزه فرهنگ هنر نیز بتوانند  از جوانان در تهیه فیلم و سایر تولیدات فرهنگی و هنری بیش از پیش حمایت کنند.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار