مدیران خودروعصر اعتبار

رزرو هتل با تکان یک انگشت

عصر ساختمان- اینکه با چند کلیک یا با تکان یک انگشت بتوان برای سفر برنامه ریخت یا بتوان هتل رزرو کرد زمانی یکی از آرزوهای بشر بود که شاید چندان نیز از وجود آن آگاه نبود، به عبارت دیگر در گذشته خیلی از ما با مقوله‌ای به نام رزرو هتل، آشنایی چندانی نداشتیم و در بیشتر مواقع شهری را برای سفر انتخاب می‌کردیم که حتما قوم و خویشی در آن داشته باشیم. اما زمان گذشت و سفر به قصد دیدن جاذبه‌ها و جاهای ناشناخته اهمیت پیدا کرد. به زودی همه چیز به سمت دیجیتال شدن پیش رفت که سفر نیز از آن مستثنی نبود.

رزرو هتل با تکان یک انگشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از رکنا، با بالا رفتن آمار استفاده از اینترنت و گوشی‌های هوشمند، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی در زمینه برنامه ریزی سفر ظهور کردند که همه چیز از بستن چمدان تا مسیریابی و رزرو هتل را برایمان آسان و ما را از وابستگی به انسان‌ها بی‌نیاز می‌کردند. اگرچه تعداد این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در سایر نقاط دنیا بیشتر از ایران است و این روزها گردشگری دیجیتال به موضوع پررنگی در آن سوی آب‌ها تبدیل شده، اما در ایران نیز اوضاع در حال بهبود است. در حال حاضر حدود 25 درصد از حجم رزرو هتل‌ها از طریق موبایل انجام می‌شود و اپلیکیشن‌های مربوط با برنامه‌ریزی سفر و رزرو هتل طرفداران زیادی پیدا کرده است.  یکی از این اپلیکیشن‌ها هم که به تازگی بر روی گوشی‌های اندروید قابل نصب است، اپلیکیشنی به نام پین تا پین است.
    تصویر خیالی جالب شبیه نیم رخ انسان در بیابان +تصاویر
    ارتباط معنادار بریتنی اسپیرز با مانکن ایرانی حاشیه ساز شد! +عکس
    تصویر دیده نشده از پنج سالگی بازیگر سریال شهرزاد +عکس
    پژمان جمشیدی همبازی نیکی کریمی شد +عکس
    پین تا پین، سرویسی است که کاربران از طریق آن می‌توانند در سراسر ایران هتل رزرو کنند و به این وسیله از مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی و تلفن‌های بی‌مورد، بی‌نیاز شوند، چراکه آنطور که مسئولان پین تا پین می‌گویند این سرویس" کامل‌ترین مرجع انواع اقامتگاه‌های ایران"  است و اطلاعات بیش از 600 اقامت‌گاه داخل ایران در آن وجود دارد. از هتل‌های پنج ستاره و لوکس گرفته تا معمولی‌ترین متل‌ها و حتی پانسیون و خانه‌های تاریخی.  هرکدام از این اقامتگاه‌ها در پین تا پین صفحه‌ مخصوص داشته و تمام اطلاعات لازم، ویژگی‌ اتاق‌ها و همینطور فاصله‌ هتل با نقاط مهم شهر در آن درج شده است.
    یکی از مهمترین ویژگی‌های مورد توجه کاربران در موارد مختلف، قیمت تمام شده نهایی است و مزیت اصلی این سرویس نیز ارزان بودن هزینه رزرو از طریق آن است، چراکه پین تا پین قراردادهایی را با هتل‌ها منعقد کرده که در جریان آن هزینه رزرو هتل‌ها، ارزان‌تر از رزرو حضوری تمام می‌شود و علاوه بر آن تخفیف‌های ویژه روزانه، هفتگی یا براساس مناسبت‌های مختلف دارد که معمولا بیشتر از سرویس‌های مشابه است. از این گذشته براساس آمار، پرداخت موبایلی یکی از مهم‌ترین فاکتورها و انگیزه‌های کاربران برای اتمام روند خرید است و کاربران از طریق پین تا پین می‌توانند هزینه رزرو را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین پین تا پین دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته است و از برنامه ریزی برای سفر گرفته تا بستن چمدان و اتمام سفر، کاربرانش را همراهی می‌کند.
    فعالیت این سرویس تنها به رزرو هتل و معرفی جاذبه‌های مقاصد گردشگری نیز محدود نمی‌شود و به زودی تمام خدمات مخصوص سفر از طریق پین تا پین به مسافران امکان‌پذیر خواهد بود. در حقیقت از فروش بلیت خطوط هوایی مختلف در کلاس‌های مختلف و خدمات صدور ویزا گرفته تا پکیج‌های ویژه‌ تور یا رزرو رستوران، استخر یا صرفاً یک سالن کنفرانس، سالن عقد و... در یک هتل، همگی در پین تا پین قابل انجام خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی