مدیران خودروعصر اعتبار

مسکن نشینان گل نشین

عصر ساختمان-زندگی با رنگ گل و لای به عادتی در سردترین روزهای پاییز تبدیل شده است و گل و لای میهمان سفره های مسکن نشینان پرند و آبشناسان شده است.

مسکن نشینان گل نشین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از رباط نیوز،شهرستان رباط کریم با دارا بودن مسکن مهر شهید آبشناسان و همجواری با پایتخت مسکن مهر ایران همواره در صدر اخبار مشکلات مسکن مهری بوده و بدین سبب توانسته نام خود را در برخی سازمان ها از گمنامی خارج کند.
    براساس این گزارش، مسکن مهر که به سبب بی تدبیری های برخی از مسئولان همواره با مشکلات دست و پنجه نرم می کند این روزها نیز در گردابی به نام گل و لای دست و پا می زند و رنگ سرخی به خود گرفته است.
    ساکنین این شهرکها که از هیچ امکاناتی برخوردار نیستند اغلب متحمل هزینه های گزافی می شوند از هزینه برای سرویس مدارس گرفته تا برای خریدهای روزانه، در حقیقت اگر روزی باران رحمتی بر آسمان پرند و آبشناسان نازل شود باید به حال مردم این شهرکها گریست، چرا که اغلب مردم مایحتاج روزانه خود را از طریق وانتی ها و یا فروشگاه های کانکسی خرید می کنند و آن ها نیز در چنین شرایطی تعطیل هستند.
    وجود گل و لای در روزهای بارانی معضلی است که نصیب مردم شهرک های مسکونی مهر شده و اگر تدبیری از سوی مسئولان صورت گیرد می شود امیدوار بود.
    پرندی‌ها تلویزیون ندارند
    شهر پرند با افق جمعیتی بیش از500 هزار نفر  از مشکلی به نام دریافت شبکه های تلویزیونی، عدم توجه به دریافت امواج (سیگنال) و انتقال آن از آنتن به تلویزیون  رنج می برند.
    شهروندان پرند سالهاست که با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می کنند و علی رغم تأکیدات رسانه های جمعی پرند این مشکل همچنان باقی است و سریال بی توجهی ها ادامه دارد.
    مترو پرند پروژه ای که روی دست دولت ماند
    مدیرعامل شرکت مترو تهران در آیین افتتاح ایستگاه شهر آفتاب گفت: عمده توسعه مترو در یک دهه اخیر بین سال های 84 تا 94 صورت گرفته است.
    درویشی با اشاره به ویژگی های خط مترو تهران-پرند بیان کرد: این خط از ایستگاه شاهد از خط یک مترو شروع شده و تا شهر جدید پرند درمجموع 52 کیلومتر طول دارد که در 3 فاز به بهره برداری خواهد رسید.
    وی با بیان اینکه در فاز سوم مترو تهران به پرند می رسد، تاکید کرد: رسیدن مترو به شهر پرند به یک یا حسین از سوی دولت نیاز دارد.
    حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفت: : مترو پرند باید تکمیل شود و خط 3 مترو نیز به رباط کریم و اسلامشهر وصل شود تا مردم بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند.
    با این تفاصیل باید گفت که سخن گفتن بسیار آسان است و عمل دشوار، شهر پرند با تمام مهجوریتهایش امسال را باید با مترو خداحافظی کند و بعید است این پروژه امسال به اتمام برسد چرا هنوز در لابه لای نامه نگاری ها مانده و به ایستگاه بودجه نرسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو