مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیأت مدیره شرکت عمران :

جدول تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود

عصر ساختمان- عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر پردیس با بیان اینکه تا هفته آینده تاریخ و زمان واگذاری واحدهای مسکن مهر در این شهر نیز مشخص و اعلام می شود گفت: تلاش می‌شود سامانه هوشمند متقاضیان مسکن مهر پردیس که مدتهاست از دسترس خارج شده در آینده دوباره احیاء شود.

جدول تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس ، رضا بابازاده در پاسخ به این سوال که علیرغم وعده‌های داده شده و انتشار جزئیات قیمت تمام شده مسکن مهر پردیس مثل فاز 8 اما می‌بینیم که زمان تحویل این واحدها اعلام نشده است، گفت: برای چند پروژه مسکن مهر که در اولویت قرار دارد تاریخ دقیق واگذاری را اعلام کردیم. اصرار بر این بود تا قیمت‌ها نهایی اعلام شود، ما نیز اعلام کردیم.

    وی ادامه داد: درباره اطلاعیه جدیدی که برای قیمت نهایی فاز 8 در دو روز گذشته منتشر شده است نیز ظرف یک هفته آینده زمان تحویل پروژه‌ها را اعلام می‌کنیم.

    *قیمت نهایی مسکن مهر به هیچ وجه تغییری نخواهد کرد

    وی اضافه کرد: قیمت مسکن شهر پردیس نهایی شده است و حتی اگر زمان تحویل را هم منتشر نکنیم قیمت‌ها تغییر نخواهد کرد و اراده ما هم بر این است که تغییری نکند.

    بابازاده خاطرنشان کرد: البته قبلاً هم که قیمت‌ها را اعلام کرده و عنوان کرده بودیم که قیمت ها تغییری نخواهد کرد بنابراین تلاش کردیم که سهم آورده متقاضیان را تعدیل کنیم و سهم دولت و شرکت عمران را افزایش دهیم.

     شرکت عمران پردیس‌ روز دوشنبه هفته جاری قیمت نهایی بقیه پروژه‌های فاز 8 شهر جدید پردیس را اعلام کرد.

    بنابراین گزارش هزینه ساخت واحدها بسته به متراژ بین 86 تا 97 میلیون و 400 هزار تومان و سهم آورده متقاضیان نیز 56 تا 67 میلیون و 400 هزار تومان تعیین شد.

    مسئولان پردیس و وزارت راه و شهرسازی پیش از این وعده کرده بودند زمان تحویل پروژه‌ها با انتشار جدول قیمت تمام شده اعلام شود،اما در جدول منتشر شده چنین چیزی مشاهده نمی شود و می توان گفت این موضوع ستون خالی جداول منتشر شده برای پروژه‌ها است.

    *سامانه هوشمند متقاضیان مسکن مهر پردیس دوباره احیاء می شود

    عضو هیت مدیره شرکت عمران پردیس در پاسخ به این سوال که بسیاری از متقاضیان مسکن مهر از در دسترس نبودن سامانه هوشمند متقاضیان مسکن مهر پردیس انتقاد دارند و عنوان می‌کنند با خروج سامانه از دسترس از جزئیات واریز و مبلغ مانده حساب خود اطلاعی ندارند،گفت: در شهر پردیس با یک سری قراردادهایی مواجه هستیم که اصولی نبوده است و برخی قراردادها هنوز اعمال نشده و بلاتکلیف است بنابراین در سه ماه گذشته یکی از اقدامات ما این است که به این مسائل رسیدگی کنیم.

    وی ادامه داد: یک پیمانکار قبلاً در رابطه با سامانه با شرکت عمران پردیس قرارداد داشت که چندان شفاف نبوده ، بنابراین در حال حاضر هم وجود خارجی ندارد که ما بتوانیم این موضوع را دوباره احیاء کنیم.

    بابازاده ادامه داد: این موضوع جریان حقوقی دارد و تا بتوانیم آنرا در مسیر مشخصی قرار بدهیم زمان می‌برد، ولی سعی کردیم این خلاء را با اطلاع رسانی‌های مناسب و پیامک‌های ارسالی به متقاضیان پُر کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: دنبال این هستیم که علیرغم وجود یک سری مسائل حقوقی این سامانه مجدداً در آینده احیاء شود.

    به گفته وی، به هر حال متقاضیان مسکن مهر اطلاعات خوبی از آورده و میزان واریزی خود دارند اما باید در آینده این سامانه هوشمند مجدداً احیاء شود.

    بر اساس این گزارش پیش از این سامانه هوشمند مسکن مهر جزئیات آورده متقاضیان و سود ناشی از خواب آورده‌ها را به نمایش می‌گذاشت که با خروج سامانه از دسترس در حال حاضر متقاضیان از مانده آورده خود و مبلغی که باید به عنوان مابه‌التفاوت بر این اساس بپردازند، بی‌اطلاعند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو