مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز :

مسکن مهر البرز ۱۰۰ مدرسه نیاز دارد

عصر ساختمان- مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: مسکن مهر این استان نیاز به ساخت ۱۰۰ مدرسه برای تامین فضای آموزشی دانش آموزان در محل سکونتشان دارد.

مسکن مهر البرز ۱۰۰ مدرسه نیاز دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، حسن مهرانی افزود: طرح مسکن مهر در البرزاجرایی شد در حالی که زیر ساخت های لازم متناسب با تعداد واحدهای مسکونی استان البرز در نظر گرفته نشد.
    وی با اشاره به کمبود 100 مدرسه در مسکن مهر البرز خاطرنشان شد: خانواده های ساکن در خانه های مسکن مهر از قشر کم درآمد و بی بضاعت هستند که متاسفانه در برخی از مناطق این استان حتی قادر به تامین هزینه سرویس رفت و آمد فرزندانشان به مدارسی که در چند کیلومتری آنها قرار دارد ، نیستند.
    مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز بیان کرد: ساخت فضای آموزشی در مسکن مهر این استان باید مورد توجه خاص مسئولان و خیرین نیک اندیش قرار گیرد.
    مهرانی گفت: طبق قانون انبوه سازان مسکن مهر موظف به ساخت فضای آموزشی هستند که این مهم در مسکن مهر کمتر مورد توجه قرار گرفته است زیرا در صورت رعایت آن اکنون با کمبود 100 مدرسه در مسکن مهر البرز مواجه نبودیم.
    وی در ادامه به تراکم بالای دانش آموزی در کلاس های درس البرز پرداخت و اظهار کرد: این استان بالاترین تراکم دانش آموزی و رشد جمعیتی به دلیل مهاجرت پذیری در کشور را دارد در حالی که هرساله فضای آموزشی مناسب با رشد جمعیت دانش آموزی آن ساخته نمی شود.
    وی تاکید کرد: استان البرز نیاز به نگاه خیرین نیک اندیش با هر توان مالی در سطح استانی و کشور دارد تا زیرساخت های آموزشی با سرعت بیشتر در این استان آماده شود.
    البرز 430 هزار دانش آموز دارد.
    همزمان با سراسر کشور در اواخر دهه 80 ساخت 110 هزار واحد مسکن مهر در استان البرز در برنامه کاری قرار گرفت که تاکنون بیش از 50 درصد آنها تکمیل و به مردم واگذار شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی