مدیران خودروعصر اعتبار

کمپ گردشگری سرخه دیزج طارم احداث می‎شود

عصر ساختمان- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم از احداث مجموعه و کمپ گردشگری سه راه سرخه دیزج در این شهرستان خبر داد.

کمپ گردشگری سرخه دیزج طارم احداث می‎شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازخبرگزاری فارس، ابراهیم نجفی اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موافقت خود را با احداث مجموعه و کمپ گردشگری سه راه سرخه دیزج شهرستان طارم اعلام کرده است.

    وی با اشاره به اینکه مجموعه سرخه دیزج شامل کمپ گردشگری، بازارچه صنایع دستی، نمازخانه، سرویس و سایر مراکز خدماتی و گردشگری می‌شود، تصریح کرد: اعتبارات مورد نیاز به منظور احداث این مجموعه گردشگری در شهرستان طارم در محل اعتبارات ملی تأمین خواهد شد.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم اضافه کرد: در حال حاضر موافقت‎نامه مربوط به طرح گردشگری سرخه دیزج و اعتبارات آن دریافت شده و این موافقت‎نامه‎ها مبادله می‎شود.

    نجفی در ادامه به اجرای طرح امکان سنجی و مطالعاتی در سد کردآباد شهرستان طارم اشاره و گفت: اعتبار مورد نیاز برای این طرح نیز در استان مصوب شده است.

    وی با اشاره به اینکه اعتبارات برآورد شده برای اجرای فاز دوم پروژه گردشگری گیلوان در شهرستان طارم به تصویب رسید، ادامه داد: نصب تابلوهای جهت‎نما و گردشگری یکی از برنامه‎ها و اولویت‎های اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بود که اعتبار مورد نظر برای این طرح هم مصوب شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی