مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای سیستم سپتیک در مسکن‌ مهر

عصر ساختمان- مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد اجرای سیستم سپتیک را برای مسکن‌های مهر ضروری خواند و از انجام این طرح در آینده‌ای نزدیک خبر داد

اجرای سیستم سپتیک در مسکن‌ مهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، «علیرضا قربانیان» در دیدار فرماندار شهرستان اشکذر و هیئت همراهش که در محل بنیاد مسکن استان اتفاق افتاد، ضمن بحث و تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات حوزه بنیاد مسکن شهرستان اشکذر، اجرای سیستم سپتیک را برای مسکن‌های مهر ضروری دانست و از انجام این طرح در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
    وی با بیان این‌که بنیاد مسکن به‌عنوان یک‌ نهاد غیردولتی درصدد است واحدهای مسکونی با کیفیت مطلوب را به جامعه هدف خود تحویل دهد، افزود: در همین راستا نیز وام‌های قرض‌الحسنه با بازپرداخت طولانی‌مدت در نظر گرفته ‌شده است که در صورت نیاز به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

    قربانیان همچنین با اشاره به رفع مشکلات زرین‌شهر اشکذر، گفت: با توافق‌های انجام‌شده بین بنیاد مسکن و شهرداری اشکذر، درصدد هستیم تا در اسرع وقت مشکلات و مسائل این منطقه را برطرف کنیم.

    «محمدعلی شاه‌حسینی» فرماندار اشکذر نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات کم‌نظیر بنیاد مسکن شهرستان اشکذر در حوزه عمران روستایی و نیز اجرای طرح هادی روستایی، گفت: اکنون مهم‌ترین درخواست شهروندان رفع مشکلات حوزه مسکن مهر است که با دستور معاون محترم امور عمرانی استاندار اقدامات خوبی در خصوص برآورد هزینه سیستم سپتینگ و تأمین بودجه آن انجام‌ شده است.

    وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ضرورت توجه تأمین مسکن محرومین اشاره کرد و افزود: در نظر است با همکاری متقابل شهرداری اشکذر و بنیاد مسکن نسبت به تعدیل قیمت تمام‌شده‌ی مسکن‌های ساخته ‌شده توسط بنیاد مسکن نیازمندان واقعی در شهرستان خانه‌دار شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی