مدیران خودروعصر اعتبار

تحویل ۱۰۰۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در نیمه دوم سال در صورت تخصیص اعتبار

عصر ساختمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به وجود ۵۰۰۰ هزار پروژه نیمه تمام آموزشی در کشور گفت: در صورت تخصیص اعتبارات، در نیمه دوم سال ۱۰۰۰ پروژه نیمه تمام آموزشی را تکمیل کرده و تحویل می‌دهیم.

تحویل ۱۰۰۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در نیمه دوم سال در صورت تخصیص اعتبار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل زا ایسنا، مرتضی رئیسی با بیان اینکه یکی از سیاست‌هایی که در این دولت دنبال کردیم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود اظهار کرد: میزان پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش در حال حاضر کمترین میزان در طول تاریخ کشور است. اکنون 5000 پروژه‌نیمه تمام  داریم در حالی که بعضی سال‌ها تا 10 هزار پروژه نیمه تمام در یک سال داشتیم.

    وی افزود: 80 درصد این پروژه ها آموزشی و 20 درصد ورزشی هستند. تا پیش از این اعتبار تکمیل پروژه‌ها در بودجه سنواتی دیده می‌شد اما در سال گذشته یک تصمیم جدی اتخاذ و بر اساس مصوبه مجلس یک قانون دائمی وضع شد و با شیوه جدید مشارکت توانستیم پروژه‌های نیمه تمامی که پیشرفت فیزیکی آن حداکثر 70 درصد است را به کمک خیران تکمیل کنیم. بر این اساس نامگذاری این مدارس هم بر عهده خیران است. از این طریق 1000 پروژه نیمه تمام آموزشی تا ابتدای مهرماه امسال تکمیل شد.

    رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بر اساس برآوردهای انجام شده، برای تکمیل این پروژه‌ای نیمه تمام باقی مانده، 3000 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم گفت: امسال وضعیت اعتبار مصوب سازمان در قانون بودجه بسیار خوب و حدود 1600 میلیارد تومان است و اضافه بر آن اعتبارات استانی را هم داریم، البته بخشی از  این اعتبار صرف خرید تجهیزات و بخشی صرف تکمیل پروژه‌ها می‌شود.

    رئیسی ادامه داد: در صورت تخصیص کامل اعتبارات، می‌توانیم در نیمه دوم سال 1000 پروژه نیمه تمام دیگر را نیز تکمیل کنیم.

    وی با بیان اینکه از اعتبار 1600 میلیارد تومانی ‌480 میلیارد تومان صرف تامین تجهیزات و استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس می‌شود عنوان کرد:  1000 میلیارد تومان باقی مانده نیز صرف ساخت و تکمیل مدارس می‌شود و یک سوم نیاز ما را تامین می کند. در ابتدای مهرماه امسال و همزمان با بازگشایی مدارس،  1000پروژه جدید تحویل دادیم که عدد قابل قبولی بود و همانطور که گفته شد اگر اعتبار موردنیاز  به موقع تخصیص یابد 1000 پروژه دیگر  نیز در نیمه دوم سال تحویل می‌دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار