مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی خبر داد:

بسته شدن پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی تا پایان امسال

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی از بسته شدن پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی تا پایان امسال خبر داد.

بسته شدن پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم ظهر امروز در بازدید از روستای نصرآباد اظهار داشت: تاکنون 2 هزار و 373 واحد مسکن شهری در سطح خراسان جنوبی ساخته شده و به متقاضیان واگذار شده است.

    وی تصریح کرد: از این تعداد واحد مسکن 135 واحد در حاجی آباد بیرجند، 68 واحد در دستگرد بیرجند، 150 واحد در معصومیه بیرجند، 68 واحد در علی‎آباد لوله بیرجند، 37 واحد در چهکند بیرجند و 22 واحد در امین‌آباد سربیشه است.

    مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی بیان داشت: دولت هر سال حدود 200 هزار واحد مسکونی را در سطح کشور پیش‌بینی می‌کند که از این میزان سهمیه‌ای برای خراسان جنوبی نیز در نظر گرفته می‎شود.

    آسمانی‎مقدم سهمیه خراسان جنوبی را از این تعداد مسکن 2 هزار و 400 واحد بیان کرد و توضیح داد: به ازای هر واحد مسکونی بین 18 تا 20 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود که از این تعداد یک‌هزار و 400 واحد وام 20 میلیون تومانی و هزار واحد وام 18 میلیون تومانی دریافت می‎کنند.

    وی اذعان داشت: به روستاهایی که در شهرهای مرزی قرار دارند وام 20 میلیون تومانی تعلق می‎گیرد و در سایر روستاها و شهرهای غیرمرزی وام پرداختی 18 میلیون تومان است.

    مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی به صورت قرض‎الحسنه و با باز پرداخت 15 ساله است، عنوان کرد: اگر در راستای واحدهای مسکونی متقاضیان بیشتری داشته باشیم این میزان را می‎توان افزایش داد.

    آسمانی‎مقدم از واگذاری 500 واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی خبر داد و توضیح داد: همچنین 805 واحد مسکن شهری در سطح استان در حال ساخت است.

    وی خاطرنشان کرد: پیش‎بینی می‌شود تا پایان امسال 150 تا 200  واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری برسد که با این اقدام پرونده مسکن مهر در استان بسته می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی