مدیران خودروعصر اعتبار

۴۷۲ پروژه عمرانی تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهدرسید

عصر ساختمان- استاندار خراسان‌رضوی گفت: تا پایان دولت یازدهم ۴۷۲ پروژه عمرانی به بهره‎برداری خواهد رسید.

۴۷۲ پروژه عمرانی تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهدرسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از ایسنا، علیرضا رشیدیان امروز، سوم آذرماه در حاشیه بازدید از پنج پروژه نیمه‌تمام و راکد شهرستان تربت‌جام در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: طبق بررسی‌هایی که در معاونت عمرانی استانداری صورت گرفت، مصوب شد از نزدیک پروژه‌هایی که بیش از 10سال بدون پیشرفت یا پیشرفت‌شان متناسب با انتظارات نبوده است را بازدید نماییم و با کمک دستگاه‌های متولی موانعی که سبب عدم پیشرفت‌شان می‌شود را رفع کنیم.

    وی ادامه داد: برخی از این پروژه‌ها تا پایان سال جاری بهره‌برداری خواهد شد و باقی پروژه‌ها به علت وضعیت آب و هوایی در نیمه اول سال آینده به سرانجام خواهد رسید.

    در ادامه این بازدید، همچنین علی رستمی، فرماندار شهرستان تربت‌جام نیز طی سخنانی تصریح کرد: پنج پروژه کنارگذر تربت‌جام به تایباد، استادیوم چمن مصنوعی 5000 نفری، هنرکده موسیقی، فرهنگسرا و دروازه زیارت جزء پروژه‌های راکد و مهم شهرستان تربت‌جام هستند که برای به سرانجام رسیدن نیاز به 52 میلیارد تومان اعتبار دارند و چنانچه این اعتبار تامین شود، تا پایان سال 96 این پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

    وی تصریح کرد: در پروژه کنارگذر تربت‌جام تاکنون 27 میلیارد تومان هزینه شده است و 13 میلیارد تومان دیگر به اعتبار نیاز دارد که براساس دستور استاندار مقرر شد پیمانکار تا خردادماه سال 96 این پروژه‌ها به بهره‌برداری برساند.

    رستمی افزود: پروژه استادیوم 5000 نفری که از سال 86 آغاز شده با 102 هزار و 286 مترمربع مساحت تنها 20درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اما برای به سرانجام رساندن میدان چمن، سکوها، سرویس‌های بهداشتی و رختکن نیاز به 3 میلیارد تومان اعتبار دارد.

    فرماندار تربت‌جام عنوان کرد: متاسفانه تنها شهرستان منطقه هستیم که مجتمع فرهنگی و هنری نداریم و پروژه مجتمع فرهنگی-هنری که از سال 86 با 1950 مترمربع آغاز شده است، 27درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام پروژه به 4.5 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و همچنین پژوهشکده موسیقی که از سال 87 با 550 متر زیربنا آغاز شده است، برای اتمام پروژه به 700 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

    وی اظهارکرد: درخصوص دروازه زیارت تربت جام نیز یکهزار و 200 میلیارد تاکنون هزینه شده است و برای اتمام آن حداقل به همین میزان اعتبار دیگر نیاز داریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار