مدیران خودروعصر اعتبار

مسجد تاریخی نوکیان شهرستان طارم مرمت می‌شود

عصر ساختمان- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم گفت: طرح مرمت اضطراری مسجد تاریخی نوکیان در شهرستان طارم اجرا می‌شود.

مسجد تاریخی نوکیان شهرستان طارم مرمت می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل ازخبرگزاری فارس، ابراهیم نجفی اظهار کرد: مرمت اضطراری مسجد تاریخی روستای نوکیان شهرستان طارم با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، شورای اسلامی و هیأت امنای مسجد انجام می‌شود.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم با بیان اینکه در زمینه مسجد تاریخی روستای نوکیان این شهرستان برداشت پلان‌ها انجام شده است، تصریح کرد:‌ کارهای مورد نیاز برای ثبت این اثر هم در دست اقدام است.

    نجفی ادامه داد: برای روستای زیبا و گردشگر پذیر نوکیان در شهرستان طارم برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که اجرایی خواهد شد.

    وی با تاکید بر اینکه در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری در شهرستان طارم اقدامات بسیار زیادی انجام شده است، اضافه کرد: حضور گسترده گردشگران در روستاهای هدف گردشگری و مناطق مختلف و استقبال از جشنواره‌های گوناگون طارم از مهم‌ترین نتایج رونق گردشگری در این شهرستان محسوب می‌شود.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی هم اقدامات مختلفی توسط این اداره صورت گرفته است، افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان و فعالان رشته‌های مختلف صنایع دستی از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

    نجفی به پرداخت تسهیلاتی بالغ بر 550 میلیون ریال به 11 نفر از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی شهرستان طارم اشاره کرد و ادامه داد:‌ این تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی